Det var verkligen så härligt att vara tillbaka till dansen efter Rom-resan! Körde ett danspass både i måndags och igår och det var så roligt att få röra på sig igen och bara köra på och uttrycka sig! Mår verkligen så bra när jag dansar. ♥
 
Då jag var i Rom förra veckan kunde jag ju inte träffa mina medlemmar i min dansgrupp så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli fyra så jag kan få träffa dem och vi kan köra igen, haha. ^^ Har saknat dem! Imorgon är det även dans med tävlingslaget igen, vilket även det jag missade förra veckan. Typ bara fyra veckor kvar till tävling nu!
 
Bildkälla: Pinterest.com
My

Spännande med tävling :)

Ida

Kul när man har något man brinner för så mycket :D

Johan

har du dansat länge? :)

Gabriella

Åh så roligt att dansa igen! 😃

NICOLE

Dans är fantastiskt :)

Netti Starby

Åh vad roligt att du träffar dom igen! <3 Kramis

Amanda CL

Är verkligen underbart när man hittat något som man kan uttrycka sig med!
Kramar

Linda

Så fint!!

Carro

Så roligt! :)

Jennifer Queen

Härligt när man hittar något som får en att må bra :D

elin

Sv Hoppas verkligen jag med! ja det var verkligen super skönt! Så roligt att du är tillbaka på dansen<3

Bella

Härligt att vara tillbaka!

http://nouw.com/bellss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress