27 maj 2017

BÄSTA.

K-pop

OMG OMG OMG!
IHHH, är så lycklig! Mina killar i 24K har släppt sin nya låt och den är SÅ BRA! Den är riktigt catchy och alla är så himla snygga och dansen är episk och allt är bara bäst!
 
Det är i sådana här stunder jag glömmer att jag är 19 år, haha, jag beter mig som värsta 12-åringen, men jag bryr mig inte, haha! Jag älskar dessa killar och beundrar dem verkligen och kommer alltid stötta dem. ♥
 
Heeeeelt sjukt att jag sett dem live OCH fått hållit deras händer och sagt hej, liksom vadå?! Vill göra om allt en gång till, ta mig tillbaks till 5 april... ♥
 
 
Också ett stort tack för alla fina kommentarer på inlägget om balen! Ni är ju för snälla. ♥
Emelie Andersson

Åh vad roligt :) känner igen den lyckan ;)

Amanda

Haha bästa känslan är verkligen när ens favoriter stäpper nya låtar <3

Netti Starby

Vad kul att dom har släppt en ny låt! <3 Kramis

elin

Men åh så roligt!<3

ajlimullersandvik.blogg.se

det låter underbart <3 <3

Henrik Olsson - Föreläsningar

Vi behöver alla våra idoler :)

Louise

Den va ju bra! :D

Gabriella

Åh så roligt!!

NICOLE

Kul att du tyckte den var så bra :D

elin

Bra låt<3

J

Bra tips!!

Linda

Så bra!!

Linda

Så bra!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress