21 maj 2017

7.11

Okategoriserat

Godmorgon på er!
Vill börja med att tacka er för alla gratulationer och lyckönskningar kring min födelsedag och bal, det värmer verkligen. ♥ Helgen har gått i racerfart och sömnen har verkligen fått tagit stryk, men men! Har bara sovit cirka två timmar i natt, men är typ alldeles för uppspelt eller något för att kunna sova, haha. Men jag borde verkligen...
 
Har ju som sagt haft studentbal, konfirmationsfirande för min syster, födelsedagsfirande för mig, och idag väntas ännu en konfirmation att gå på! Ni hör ju, fullt upp! Har massor av härliga bilder att bjuda på som kommer upp under veckan från alla tillställningar! Tror att ni är mest taggade på balbilderna, eller hur? ;)
 
Ja, ville bara kika in och säga hej nu när jag äntligen har lite tid över, haha! Hoppas ni får en fin söndag. ♥
 
Bildkälla: Pinterest.com
MILINA

Grattis i efterskott! :)

Tilda Barkselius

Åh vad mycket härligt du har framför dig!

elin

Hoppas du sover bättre i natt!<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress