God förmiddag på er finisar! ♥
Hoppas att ni hade en fin fredag igår och har sovit riktigt gott i natt! 
Idag kickstartade jag dagen tidigt med ett träningspass för att sedan ladda upp med en god frukost! Tycker att det är så skönt att träna på morgonen då man både får en bra start på dagen och får tid över till annat. ^^
 
Resten av dagen är inte planerad än så länge utan vi får se vad som händer! Kanske drar ett danspass i eftermiddag sen, men vi får se!
 
Ikväll är det ju Andra chansen i Melodifestivalen också! Ska bli roligt att se! Vet inte riktigt vilka jag hejar på för tycker det är ett bra startfält men som Norrköpingsbo håller jag ju lite extra på Axel + att jag verkligen tycker att hans låt är bra! Ska ni se?
 
Vad ska ni göra idag? ♥
 
Carro

Härlig start på dagen :)

Netti Starby

Jag föredrar också att träna på morgonen :-D Kramis

Hanna

Men åh tack så mycket! Så gullig du är!
men Gud så gott de såg ut 😍

NICOLE

Härligt :D

My

Härligt :D

Moa Kandelin

Vad kul :)

Nelly

Det låter som en underbar start på dagen - så duktig du är som orkar träna så tidigt! :)

Gabriella

Frukosten ser såå god ut!!

Angelica

Men gud, har helt missat att du är från Norrköping, vad kul ju! :D Är född där & har mycket släkt som bor där fortfarande, haha.

Ida

Jag missade tyvärr mello igår :/

Matilda Berlin

Men åhh vad härligt det låter!! Kram

Linda

Bra jobbat!

Bella

Skönt med morgonträning!

JoJo

åh, det är ju bästa starten på dagen ju! :D kram <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress