Fredag idag! ♥
 
Min helg är verkligen så fullbokad så tänkte att vi kör en liten sammanfattning över vad jag har planerat;
 
Idag, fredag: Träffa Stina efter skolan för att sedan ikväll åka och titta på spelning där hon ska uppträda.
 
Lördag: Jobb mellan klockan 9-16 då det är Barnens Dag på jobbet igen! Vet inte exakt vad jag ska göra än, haha, men det lär ju visa sig. Sedan ska jag träffa Molly och på kvällen blir det utgång! Vi ska till ett ställe som heter Stopet och imorgon har de dancehall-kväll vilket betyder att de bara spelar dancehall-musik, och jag älskar verkligen den stilen! Ska bli så kul!
 
Söndag: Födelsedagsfirande för syster! Då hon fyller 15 (när blev hon så stor?!) på måndag så kommer släkten hit och firar henne på söndag. Mysigt mysigt!
 
Ja, så ser min helg ut i nuläget! Verkar inte hinna med så mycket mer, haha. 
 
Vad ska ni göra i helgen? ♥
 
 
Bildkälla: Pinterest.com
Terese Flint

Vad mysigt! Idag skulle jag egentligen jobbat men blev ledig haha! Så ska bara chilla sen jobb hela helgen :)

sv: Det var väldigt gott!
Kramis

Julia Svensson

Härliga planer!

jessy

Hoppas du får en härlig jobbdag imorgon då :D Låter som ni har det kul på jobbet!

Netti Starby

Vilka skojiga planer och ha en fin helg! <3 Kramis

Anita

Fullspäckat! :D

Carro

Härlig helg :)

Linda

Lät som en mysig helg :-)

NICOLE

Det låter som du har en bra helg framför dig :D

Flisan

sv: tack så mkt :D

låter som om du kommer att ha en bra helg :D

Amanda CL

Lite sent svar nu kanske, men jag har mest tagit det lugnt, jagade pokemon med en vän igår ;) Hoppas du fick en bra helg :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress