19 mars 2017

Sunday funday!

Foton

God eftermiddag och solig söndag till er! ♥
Är osäker på om det är ett uttryck, haha, men här skiner solen i alla fall så tyckte det passade bra, haha. ^^ Oj, vilken effektiv dag jag har haft idag! 
 
Följande har jag hunnit med idag och klockan är inte ens fem, haha:
 
♥ Skjutsade hem fina Maja imorse runt halv tio-tiden då hon sov här.
 
♥ Strax efter tio promenerade jag iväg till stallet där jag hjälper till där det var dags för fina Rolle med sin ryttare att åka på dressyrtävling! Var där och myste och umgicks med dem och gjorde honom fin innan jag promenerade hem igen och önskade de dem stort lycka till.
 
♥ Köttigt träningspass där jag slaktade mina armar! 
 
♥ Åkte sedan en sväng med mamma till stan där vi lunchade tillsammans och jag fyndade ett par skor som ev. ska användas till studentbalen, och en bomberjacka! Bilder kommer så småningom.
 
En riktigt bra dag, men än är den inte slut! Får se vad som händer, men funderar på att ta mig ett litet danspass. Är lite sugen på att göra en cover så kanske ger mig på det. ^^
 
Imorgon är ju även den första av mina två studiedagar nästa vecka! Himla skönt, men än så länge är de båda oplanerade, men får se vad som sker. ^^
 
Vad har ni gjort/ska göra idag? ♥
 
Snapchat påväg till stallet i vårsolen. // Fina Rohimi "Rolle"!
 
Workout, workout! // Selfie i bilen för att det var bra ljus, haha.
 
 God lunch med fina mamma på Nelins. // Sneak-peak på skorna! 
Amanda CL

snygga skor! Ska bli spännande att se jackan sen också :D

Har utmanat dig ;)

kram

A M

Ååååh vad snygga skor!!
sv: Ja det är verkligen riktigt segt när man lyckas bli sjuk med detsamma. Vad kul med dans! :D
Kram

My

Härligt :D

Netti Starby

Vilken händelserik dag du har haft och vad roligt med dans! <3 Kramis

jessy

Ser ut som en härlig dag :D

NICOLE

Låter jättehärligt ju :D

Julia Svensson

Fina bilder!!

Gabriella

Såå snygga skor!!

SOFIA

Wow skorna!

Tilda Barkselius

Himla fina skor!!

MALIN

Vilka härliga bilder :) Kram

J

Snygga träningskläder!!

Tuva Björnwall

Men åh vilka snygga skor :D

Linda

Härliga snaps!

Carro

Snygga klackar och vilken härlig dag :)

Bella

Åh vad skönt med två studiedagar!

Anita

så fina bilder!

Hanna

lät som en riktigt härlig söndag tycker jag :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress