Jag går i renoveringstankar gällande bloggen.
 
 Jag har länge nu funderat på att byta design helt. Bortsett från lite headerbyten då och då samt teckensnitt- och färgkorrigeringar har jag haft samma grunddesign i stort sett enda sen jag startade bloggen. Med andra ord sedan 2011.
 
En del av mig vill verkligen skrota designen totalt och köra på något helt nytt, fräscht och stilrent, samtidigt som jag gillar min design och den känns väldigt trygg och personlig. Jag känner att min design är det som gör min blogg till MIN och om jag byter och kör med något mer stilrent känns det som att jag kommer bli lite mer som "en i mängden" då det stilrena verkligen är på modet nu. Men samtidigt vet jag ju att det blir personligt just eftersom jag lägger min egna touch på det stilrena, men ja, jag tror ni förstår.
 
Jag har utvecklats som person, och det kanske är dags för bloggen att göra samma sak.
 
♥ Vad tycker ni? Borde jag behålla den grunddesign jag har eller köra på något helt nytt? Kommer ni känna er förvirrade och olustiga om jag byter helt, känna att jag tappat mitt blogg-ID om jag byter? Era åsikter är viktiga för mig då det är ni som läser.
 
 
Kram på er, ha en fin torsdag. ♥ 
MartinaOlsson

sv; tusen tack! ja den är himla ball, älskar den jag med ;)

My Nordqvist

Jag tycker du ska köra på och ändra om du känner för det. Men förstår vad du menar då jag haft samma grund i ca 3 år just nu. Vill väldigt gärna ändra men har inte riktigt kommit på hur jag vill ha det.

Testa dig fram med olika designer och se vad du gillar bäst :)

jessy

Spännande :D

Nelly

Jag tror att det blir bra hur du än bestämmer dig för att göra ^^ Jag har ju ändrat min bloggstil några gånger sedan jag började blogga, innan jag bestämde till 100% att byta så skapade jag en "testblogg" och provade ut designen där, tog tid att kika på den och fundera innan det blev byte på bloggen :)

Ida

Det är alltid kul med nytt :)

Maria

Det är alltid kul med ngt nytt så prova att byta lite
Kram

Netti Starby

Det är alltid kul med förändringar och vill du byta design så gör det! :-D Kramis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress