Godkväll!
Hur har er söndag varit? Själv så har min söndag varit bra!
Började dagen tidigt imorse med att åka in till stan för att träffa Molly och plugga inför högskoleprovet som jag ska skriva 1 april. Usch, är inte taggad alls på det, haha, men lika bra att prova i alla fall. Har någon av er skrivit högskoleprovet eller ska göra det? Vad var era upplevelser kring det?
 
Efter det åkte jag hem och eftersom jag sov jättedåligt inatt bestämde jag mig för att ta en "liten" powernap... som blev två timmar. Oups. Men ibland får man faktiskt, haha, och välbehövligt var det!
 
Sedan lite träning och dans på det och nu sitter jag här och ska svara på era fina kommentarer och sedan mysa lite framför någon serie eller en bra bok. ♥
 
Netti Starby

Vad skönt att du sov i 2 timmar och det behövde du. Kramis

jessy

Stort lycka till med provet! :D

Tilda Barkselius

Brukar sluta med att en sover fler timmar när en bara skulle sluta ögonen lite hahah :)

Carro

Lycka till med plugget och högskoleprovet :)

NICOLE

Jag har gjort det två gånger.. Bra att göra, ja, men det är tufft en hel dag alltså :O Lycka till!

MALIN

Hoppas du är nöjd med din helg! Kram

Linda

Åh, spännande!!

jessy

Hoppas du får en bra dag! kram

Terese Flinth

Lycka till!!

sv: Men ellerhur är dem söta!!
Kramis

Anita

Läskigt med högskoleprov....!

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Åh, lycka till med allt plugg! Det klarar du! :D

Carro

Hoppas du har en härlig måndag :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress