I torsdags hade jag en av de bästa kvällarna i mitt liv. ♥
 
Som jag nämnde fick jag och syster i julklapp biljetter till William Spetzs föreställning! Efter månader av längtan var det äntligen dags! Mamma hade varit allra först med att köpa biljetter så vi hade platser i mitten på första raden (innebar otroligt mycket ögonkontakt med William, hihi). Kunde det bli bättre? Ja, faktiskt, hehe, men det kan ni läsa om längre ned. ;) 
 
Föreställningen var verkligen helt fantastisk. Otroligt rolig och humoristisk med många komiska inslag, men även allvarlig och fylld med kärlek med mer allvarliga scener. Det var verkligen en perfekt balans, och är så imponerad över hur han kan byta karaktär så fort! Tycker även att det är väldigt bra att hur han i historien om sitt liv och sin relation till sin mormor tar upp många relaterbara problem för unga idag, men på ett komiskt sätt, t.ex prestationsångest. Det ger hela föreställningen en lite allvarligare ton under humorn. 
 
Han sprang även omkring bland publiken vilket var roligt, och han var även nedanför scenen många gånger och var då bara typ en halvmeter ifrån mig, haha. Vid ett tillfälle när han spelade sin klassiska karaktär "Gympaläraren" klättrade han upp mellan mig och tjejen bredvid mig! Var verkligen bara några centimeter ifrån honom, hade kunnat nudda honom om jag ville, haha. 
 
Han bjöd även på den del sångnummer åt det humoristiska hållet iklädd paljettklänning, men det var powerballaden i slutet där han sjöng till sin mormor som fick alla att fälla tårar och rysa. Helt magiskt, och sjunga, det kan han.
 
Det häftigaste var ju dock efteråt.
Jag och syster hade hämtat våra jackor i garderoben och skulle precis gå när vi ser massor av människor i en klump och ser att William har kommit ut i foajén och tar bilder med alla! Självklart kunde vi ju inte missa detta, så vi ställde oss där. Efter att syster fått bild och kram var det min tur och han ger mig en kram varpå jag säger "Jag försöker verkligen att inte gråta nu, haha" varav jag såklart brister ut i gråt för jag är så glad och starstrucked, haha. Vi tar bilder och han tackar för att jag kom och kramar mig igen. Så otroligt omtänksam och ödmjuk kille.
 
Det var så underbart. Kan fortfarande inte fatta vad som hänt. ♥
 
Har ni möjlighet att se någon av de föreställningar han har kvar, SE DEN! Ni kommer verkligen inte att ångra er, han är verkligen så talangfull och historien så gripande. 
 
Syns rätt tydligt på bilden att jag grät, haha, men bjuder på den halvförstörda uttrycket. ;)
 
MALIN

Men åh.... vad fint! Skulle gärna vilja se detta! Kram

Bella

Åh, den förställningen vill jag så gärna se!

Emelie Andersson

Åh vad roligt och så kul med bilder på er :)

My

Åh vad roligt!! :D

A M

Men åh vad roligt, glad för din skull!
sv: Ja fy det är inte kul med skador! Fint av dig, vi ska verkligen kämpa!! :D <3 Detsamma goa du!
Kram <3

Gabriella

Åh såå roligt!!

Nelly

Men åh, vilken rolig upplevelse, William är grymt bra! :D
Och så kul att du fick tagit kort med honom ^^

JoJo

härligt att föreställningen var så bra! :D hoppas du får en fin söndag tjejen! kram! <3

Amanda CL

Två av mina vänner såg den i lördags :) de sa också att den va jätte bra!

Felicia

men ååh kul

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress