... i alla fall om ni frågar mig! 
 
För mig innebär måndagar sedan några veckor tillbaka sovmorgon och endast en lektion! Lektionen är mellan 10.50- 12.20 så det blir både en sen morgon och tidig eftermiddag. ^^ Även om jag inte är typen som sover länge, är det ändå skönt att bara kunna gå omkring hemma som man vill och mysa lite för sig själv, och dessutom lägga ordentlig tid på frukost, dagens bästa måltid enligt mig.
 
Idag bestod min frukost av havregrynsgröt med linfrön, äpple, russin, mullbär, torkade körsbär och kanel! Sååå gott verkligen! Lunchen åts idag i skolan istället för hemma och när jag kom hem har jag börjat klura lite på min nya design samt rivit av ett riktigt bra träningspass!
 
Nu ska jag snart iväg till min bästa vän Frida och hjälpa henne att baka! Underbart avslut på dagen! ♥
 
sandra

gott!

Flisan

sv: ja verkligen :D

skönt start på veckan :D

Maria

Låter som en härlig måndag
Kram

Gabriella

Åh så underbart med sovmorgon!!

JoJo

åh vilken lyx du har på måndagar :) själv måste jag gå upp kl. 05 varje måndag ;o kram! <3

NICOLE

Låter ju himla härligt :D

Amanda%2520CL

vi hade +7 när jag vaknade :D men lyckades ändå klä mig för tunt :P

J

Sovmorgon är aldrig fel!

Tuva Björnwall

Åh vad himla gott det ser ut!!

A M

Jag gillar faktiskt måndagar för jag har bara tre lektioner och sovmorgon till 10 :P
sv: Ja yoga är underbart! Tack <3

Linda

Måndagar är bra mysiga :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress