Halloj!
Sitter just nu på min andra håltimme för dagen. Plugget är redan klart så passar på att uppdatera er fina litegrann! Har endast film-och tv-kunskap kvar innan jag slutar, men efter det har jag som vanligt dans med min grupp. 
 
Lunchen idag intogs inte i matsalen utan vi gav oss ut i det vackra vädret för att köpa oss en varsin falafelrulle som vi åt i solen. Så gott och härligt, gäller verkligen att ta vara på solens strålar! ♥
 
Louise

Så härlig bild!

A M

Åh bästa med falafelrulle och sol! Bra kombo! ;)
sv: Ååååh ja du måste testa den! Skumtomten var en favvo hos mig med, så himla tråkigt att dessa bara är limited.. :(
Kram

Carro

Underbart med sol :)

Tuva Björnwall

Åh vad härligt!! :D

Days by Johanna

Låter som en härlig onsdag

Zyllah

Ser fruktansvärt härligt ut, men surt med två håltimmar samma dag. <3

Gabriella

Roligt med dans!!

Julia Svensson

Fina bilder

MALIN

Vädret idag har varit heeeeelt underbart! Kram

J

Härligt!!

Anita

Skönt :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress