Halloj!
Hoppas allt är bra med er! Med mig är det bra, om man då bortser från min återkommande knäskada. 
 
Jag har sedan flera år haft en knäskada som går och kommer och som blir riktigt påtaglig när jag överanstränger knäna. De senaste veckorna har jag fått väldigt ont och inte riktigt varit uppvärmd måste jag erkänna innan vissa träningsövningar, samt gjort mycket dans på knäna, på golvet. Så har tagit det lugnt med just övningar och danser som belastar knäna. Det jobbigaste när knäskadan är igång är att jag inte kan sitta för länge med benen böjda eller i vissa vinklar. 
 
Igår kände jag dock att det var bättre och körde på med dansen, men försökte ta det lite försiktigt med övningarna som påfrestar knäna. Men tror ni det gick bra? Nej. Ni som känner mig vet att jag har väldigt svårt att hålla igen när jag är skadad eller sjuk såvida jag inte är jättesjuk eller har jätteont, något jag bedömde att jag inte hade igår.
 
Men mitt agerande igår får jag sota för idag. Har så satans ont i vänster knä. Gör riktigt, riktigt ont. Och som grädde på moset har jag idag dansträning inför Gymnasieslaget och även ridning ikväll. Dansen måste jag verkligen ta det lugnt med idag, ska undvika så mycket knäbelastande rörelser jag kan. Ridningen borde gå bra då man inte belastar knäna på samma sätt, men däremot är ju benet låst i en viss vinkel i en timme... Får lösa det.
 
Det är i sådana här lägen jag uppskattar mina medlemmar lite extra. De är alla så rädda om mig och sa åt mig flertal gånger att inte överanstränga mig och ta det lugnt och att de är rädda om mig. Kändes så bra i hjärtat. ♥ Måste bara börja lyssna på dem när de säger sånt, haha. 
 
I brist på andra bilder kan jag slänga in denna lite roliga bild från repet igår när vi skulle dansa med käppar, men bristen av rekvisita bidrog till pinnar istället, haha! Minst sagt en rolig syn att dansa classy och sensuellt med halvkrokiga pinnar, haha. 
 
Netti Starby

Usch vad jobbigt och hoppas att det blir bättre med knät! Kramis

A M

Fy jag har också mycket problem med mina knän.. Basketknän... Jag gjorde squat challange och det känns som att det gav mig lite muskelmassa som byggt upp knäna! :D
sv: Vi får ta och unna oss lite snygga träningskläder;)
Kram

jessy

Ja, man måste ju göra det bästa av situationen :D

Nelly

Usch och fy för knäskador! :( Vet du mer exakt vad det är för skada och var i knät den sitter? :/
Håller tummarna för att det blir bättre snart! <3

J

Usch då :/ skador suger verkligen :/ hoppas det känns bättre snart!

Ida

Gud vad segt med knäskada!!

Carro

Usch då! Hoppas du får ordning på knät!

Carro

Usch då! Hoppas du får ordning på knät!

Tuva Björnwall

Jobbigt med knät :/

NICOLE

Åh fy. Hoppas knäna blir bättre!

Julia Svensson

Hoppas det blir bättre med knäskadan!

Gabriella

Åh så tråkigt, hoppas att det blir bättre!!

Maria

Usch så jobbigt. Jag har precis likadant just nu oxå i vänster knä, vågar knappt börja löpträna igen...
Kram på dig

ajlimullersandvik.blogg.se

Voltaren!! Knaprade och smörjde som om det inte fanns en morgondag när jag var som värst i knät och klarade då en vecka i alperna ;)

Linda

Usch vad jag hatar knän, ryggar osv som ska krångla!! <3

Anita

Jobbigt med knäna :(

freja lindsjö

usch vad jobbigt :(
Hoppas du kan träna snart igen!

Amanda CL

låter inte alls kul med knäet <3 hoppas verkligen det slutar göra ont snart <3
kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress