Tisdag idag och sista studiedagen för den här veckan! Har varit himla skönt med lite ledigt, men känns ändå bra att återgå till skolan. :)
 
Idag ska dagen spenderas med fina Maja! ♥ Ska åka in till stan strax efter elva och vi ska faktiskt ha en liten photoshoot. Har ju gått i renoveringstankar kring bloggen ett tag och beslutat mig för att byta design och då vore det roligt med lite proffsigare bilder att använda! Men vi får se hur det blir med bilderna helt enkelt, är ju inte jättebekväm framför kameran, men har en plan B om bilderna skulle bli helt hemska. ;)
 
Lite lunch och presenthandlade till mina diverse mars-födelsebarn står även på schemat, så blir en mysig dag! ^^
 
Vad ska ni göra idag? Skola, jobb eller är ni också lediga? ♥
 
 
Bildkälla: Pinterest.com
jessy

Spännande med lite nytt :D

Hanna

Tack :D ja jag är taggad på allt !

Carro

Ha så mysigt med din vän :)

A M

Vad skönt med ledigt och kul med photoshoot! :D Mysigt!
sv: Åh det lät inte så dumt det heller! Dessvärre äter jag inte kyckling eller kött men jag hade kunnat tänka mig att det skulle vara gott!
Kram <3

MALIN

Hoppas du är nöjd med din tisdag hittills :) Kram

Emelie Andersson

Så skönt med lite ledighet, det är du värd :)
Det var länge sedan, hoppas att allt är bra med dig.

Gabriella

Skönt att ha haft lite ledigt!!

Beatrice

Skönt med studiedagar men håller med om att det kan vara skönt att komma tillbaka till rutiner och skolan!

My

Härligt med studiedag :)

SOFIA

Så fint citat/bild :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Idag blir det jobb, som alltid mån-fre. Det känns ganska bra dock! :-D

ajlimullersandvik.blogg.se

Idag blir det jobb, som alltid mån-fre. Det känns ganska bra dock! :-D

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Låter som en bra dag! Jag ändrar min design titt som tätt, haha! Tröttar så himla fort ;D

Julia%20sundelin

Härligt citat!

A M

Bra citat!!! Skönt!
sv: Haha det är ingen fara, det kan ju inte du veta! ;) Ellehur är det snyggt! :D Älskar den!
Kram på dig <3

NICOLE

Förstår att det varit skönt med lite ledigt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress