Jag har så mycket roliga saker att se fram emot just nu! 
 
Dagarna verkligen bara flyger förbi i en rasande fart och april är verkligen en fullspäckad månad! Tänkte att vi kunde gå igenom de största grejerna jag ser fram emot just nu, och det är en hel del! På grund av det har jag delat upp händelserna i två inlägg så vi börjar med det som händer i april! 
 
♥ 24K Still With 24U Tour- Stockholm! 7 dagar
Yes, yes, yes! Om ynka sju dagar, en vecka exakt idag, drar jag och Freja till Stockholm för att gå på vår första K-popkonsert med killarna i den sydkoreanska gruppen 24K. HIHIHIHI. ♥
 
♥ Uppvisning med DeGeers Showgrupp! 20 dagar
Den 18 april är det dags för mig och mina fina medlemmar att ha vår uppvisning och lite pirrigt är det allt! Det blir första gången på två år vi har uppvisning öppen för hela skolan, senast vi hade det var när jag gick i ettan, i tvåan hade vi bara för humanisterna på programdagen då medlemmarna inte ville ha för hela skolan vilket jag respekterade. Men nu är det dags att visa de som vill och jag är så taggad på att visa upp våra danser, mina medlemmar och deras utveckling, och hela altet som faktiskt är mitt, något jag skapat. Detta blir förmodligen sista och enda uppvisningen för skolan då det blir tight att få till en till innan jag tar studenten... Men vi har en till planerad på programdagen för humanisterna i alla fall! 
 
 
Rom med klassen! 26 dagar
Alla som går humanistiska linjen åker i trean till Rom på studieresa och det är lite vad man jobbar mot hela gymnasiet och Rom är ett genomgående tema genom åren. Snart är det äntligen vår tur att åka bort ungefär en vecka! TAGGA. 
jessy

Åh, va kul! :D

Days by Johanna

Härligt med nedräkning

Emelie Andersson

Åh vad roligt :)
du har gjort bloggen så fin!

A M

Gud vad kul! Rom är fantastiskt fint!
sv: Ja prova de, de är så otroligt goda!!
Kram

My

Åh vad roligt!

Boel

Härliga saker att se framemot :D

NICOLE

Så roligt med saker att se framemot! :D

Flisan

sv: kul att du gillade den :D

fin ny design :D

Gabriella

Åh så roliga saker!!

Henrik Olsson

Det låter som en riktigt givande månad! :)

Tilda Barkselius

Åh så härliga saker du har att se fram emot!

Ida

Så mycket kul de kommer hända den närmsta tiden :)

Celine

Åh vill så gärna åka till Rom!

Anita

Men så kul :D

Terese Flint

Åh gud vad mycket kul du ska få vara med om snart!!

sv: Tack snälla! Den blev god också!!
Kramis

Carolina Thoor

Men åh vad roligt att du ska till Rom inom kort! Jag och killen min funderar starkt på att åka dit under vår sommarsemester. Du får gärna då komma med tips till oss, hihi :D

Sv; tack fina du! <3 ja, det var en riktig gentleman. Vi var även på väg till tunnelbanan klockan 5.00 på morgonen då han sa: ''nej snälla, sitt kvar här en stund så slipper ni att frysa. Tunnelbanan har inte öppnat ännu'', men jag och Niclas chansade iallafall och dem hade öppnat tidigare. Vilken tur för oss! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress