Torsdag idag och denna torsdag blir inte riktigt som de andra!
För det första, så har jag i eftermiddag tre timmar dans med tävlingsgruppen istället för två då vi ska redovisa det för en lärare. Så vi ska ses och träna en timme först, sen visa upp, och sen fortsätta öva! Den 30:e maj (om jag minns rätt) är det dags för tävling, herregud...
 
För det andra, så ska jag och syster ikväll se William Spetz! ♥ I julklapp fick ju vi biljetter tills hans föreställning "Mormor, jag vet att du är i himlen, men har du tid en timme?" och ikväll klockan 19.00 är det dags! Jag är sååååå taggad, tycker verkligen att han är så bra! 
 
Detta krockar ju tyvärr dock med min ridining, så ingen ridning för mig ikväll. :( Får längta lite extra till nästa gång istället!
 
Vad ska ni göra idag? ♥
 
Bildkälla: Pinterest.com
Emelie Andersson

Åh vad roligt, hoppas att du blir nöjd :)

sv: jodå det är väl helt okej <3

A M

Gud vad roligt, jag är så avis!!
sv: Ellerhur! mums!!
Kram ha det så kul likväl! :D

Jessica Högberg

Oj, den vill jag också se!

NICOLE

Spännande med tävling ,och hoppas att föreställningen är bra!

Netti Starby

Åh vad kul och ni får ha det superkul! <3 Kramis

Carro

Ha så roligt! :)

J

Så mysigt!!

Julia Svensson

Mysigt!!

Ida

Åh mysigt!! :)

jessy

Jag har mest tvättat, handlat och sådant :)

Daniella 🌙

jag ska till gymmet bara :)

Gabriella

Åh så roligt att se William!! :D

JoJo

hoppas att föreställningen är bra! :) kram <3

Amanda CL

har velat se den föreställningen! Men blev sjuk o sen har det liksom runnit ut i sanden tyvärr :/ Hoppas den är bra!

MALIN

Hoppas att du tycker om William's föreställning! Kram

Tilda Barkselius

Spännande med tävling!!

Linda

Lät underbart <3

Anita

Hoppas ni fick en lyckad kväll! :D

Hanna

ja eller hur, älskar pudding :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress