14 juni 2017

Utspark!

Okategoriserat

Igår hade vi som sagt utspark för oss treor som ettorna ordnat. Det blev som en lite förlägning på hum-dagen då vi åter igen samlades alla ettor, tvåor och treor, haha. ^^
 
Vi träffades för parken för lite allmänt häng bara med nice musik, kubb och snacks. ^^ Mysigt var det! Planen var sedan att vi med åldern inne skulle gått till Puls, men p.g.a en anledning jag inte vill gå in på med respekt för personen så struntade vi i det. Istället drog jag, Stina och Amanda till Trädgår'n där vi avrundade med varsin drink innan vi åkte till McDonald's för lite nattkäk. Alltid gott! ^^
 
Planerna idag är många, bl.a köpa presenter till lärarna och måla vår lakan till studentflaket, men självklart kommer ett inlägg om även denna dag!
 
Hoppas ni får en fin onsdag! 
 
Carolina Thoor

Har ni inte haft utspring ännu?? :o

Sv; ja, det är riktigt gott! :D

Matilda Berlin

Guu vad mycket kul ni hittar på! För oss var det liksom mösspåtagningen, balen och sen studenten - that's it. Lite avis på allt ni gör ;) kram

A M

Gud vad kul!
sv: tack, samma här! Det är mer min smak :D
Kram

Amanda

Gud så kul! Vill ta studenten igen hahaha!!<3

Tilda Barkselius

Lät som en jättemysig dag!

Josäfin Andersson

Men åh vad härligt! Njut varenda sekund på stundent-dagen :D

Anita

Härliga bilder :D

Linda

Åh så roligt!

ajlimullersandvik.blogg.se

Det låter som en jätterolig utspark :D

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så roligt! :D

My

Åh vad roligt!! Hoppas du får en superbra student :D

Zyllah

Mysigt. Mitt utspring i skolan gick så snabbt att jag knappt förstått att det börjat innan det var över. Liiite trist måste jag säga. <3

Johan

Ååh, studenten, det var tider det!
Hoppas du njuter riktigt ordentligt just nu och bara älskar livet :D

SV: Det hade inte jag heller innan Nisse köpte sin, men jag är bra sugen på att köpa en jag också kan jag säga... vem vill inte ha en basväst liksom? ;)

Amanda CL

Låter trevligt! Hoppas du hittade bra presenter :)
kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress