Igår premiärköde jag vår knallgula cab för första gången den här året! Eller ja, första gången någonsin kanske jag borde säga egentligen då jag tog mitt körkort i slutet av förra sommaren, haha. När den åker fram vet man att det är sommar och jag älskar verkligen att åka i den, och minst lika mycket att köra den nu när jag äntligen gjort det! Himla mysig bil, haha. ^^
 
På min premiärtur, jag och gula faran, fick jag lite feeling och ringde upp Lilly och frågade om hon inte skulle med på en sväng. Visst skulle hon det! I kvällssolen tog vi oss den vackra Strandvägen bredvid vattnet ut mot Sandviken. Efter ett snabbt stopp på affären parkerade vi och såg solen gå ned över hamnen medan vi åt på vår lilla matsäck. ♥
 
 Åh, vi sa flera gånger att det verkligen kändes som att vi var med i en riktigt cheesy tonårsfilm med den klassiska ploten hur den ena bokstavligt talat ringer och säger "Jag är ute och kör, ska du med?" och så har man världens mysigaste spontankväll tillsammans. Ännu mer cheesy blev det ju att vi faktiskt sjöng alldeles för hög karaoke till Something Just Like This på högsta volym när vi cruisade hemåt i solnedgången, haha. 
 
 
Dagens planer då? Jag har ganska nyligen rivit av ett träningspass, alltid skönt att börja dagen så, och strax ska jag in till stan för en lunch med Molly. Efter det ska jag träffa min vän Vilgot och sen ev. åka med och hämta hem en av bilarna som varit på verkstad! Så fullspäckad dag, haha!
Lilly

ÅHH min allra finaste!! Älskar dig ❤

Norahsmamma

Låter som du kommer ha en skön dag!

ajlimullersandvik.blogg.se

det låter så himla mysigt :D

Amanda

Lät så mysigt<3

Hanna

gud så mysigt !:)

Jennifer Queen

Härliga bilder :D

Carolina Thoor

Åh vad mysigt! Ja, låter nästan för bra för att vara sant hihi :D ingen bild på fina bilen då?! :D

Sv; inte? Kul att du nu fick stöta på listan hihi :D

Jeanette

Men vad härligt det låter :) Älskar sådana bilturer

Cissi

Härligt :)

Josefine

Så spännande med ny bil!

eva lina

fina ni! <3

MALIN

Vilka härliga bilder :) Kram

Angelica

Låter som en underbar dag ju!

Amanda CL

vad mysigt med en gul cab!!!!!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress