18 juni 2017

Sunday.

Okategoriserat

Efter fredagens intensiva studentfirande (inlägget under) känner jag mig idag något sånär återställd! Dagen igår vilade jag mest innan jag hälsade på en kompis innan han skulle åka tillbaka till Uppsala. Sedan en helt okej nattsömn som idag, för ovanligheternas skull, resulterade i en lååång sovmorgon, haha. Det behövdes verkligen!
 Med ny energi i kroppen åkte jag in till stan och spenderade dagen med fina Maja. ♥ Riktigt mysigt var det, och vädret har ju verkligen varit på  idag, så underbart! 
 Vad har ni gjort idag? ♥
 
Herregud, det börjar sakta men säkert sjunka in att jag faktiskt tagit studenten... 
Alice Lindström

Gott det ser ut! skönt att catcha upp med sömnen!

Sabina, mamma vid 15

SV; Ja, dom har verkligen sjuukt mycket fina grejer :D

Saga

Grattis till studenten! Nu börjar livet<3

Henrik Olsson - Föreläsning

Ja, det tar på kroppen att fira! :)

A M

så skönt! Härligt att vädret börjar bli sommar :P
sv: Tack!! :D
Kram ​​

Amanda

Så mysig dag<3

NICOLE

Ja det tar allt lite energi från en ;) Men det låter som du haft det riktigt bra :)

Louise

Va mysigt :)

Carro

Vilka härliga studentbilder här under och stort grattis! :)

Anita

Härligt med stan :D

Linda

Skönt att du nu är återställd :-D

ajlimullersandvik.blogg.se

Det låter så himla härligt! Grattis igen :D :D

Carolina Thoor

Vad härligt att vara återställd utav alla studentfiranden haha :D

Sv; ja, det är meningen med dem inläggen hihi :D

Boel

Mysigt det låter :)
Det tar ett tag innan en fattar att en tagit studenten :)

Matilda Berlin

Sååå härligt med sovmorgon!! Det gjorde du rätt i =) Kram

Josefine

Mysigt!!

Emelie Andersson

Skönt med sovmorgon och du va så fin på studenten :) <3

Gabriella

Åh så mysigt!!

Flisan

sv: då har du missat en bra serie hehe :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress