Igår drog årets studentvecka igång vilket kommer att bjuda på en hel del olika aktiviteter! Vi har bl.a massor av grejer planerade med klassen för att verkligen ta vara på sista tiden tillsammans och såklart skolans egna poängjakt där man ska samla poäng genom att göra olika uppdrag! Men mer om det i andra inlägg! 
 
Igår möttes nästan hela klassen i parken där vi umgicks och körde lite lekar innan vi drog vidare till Världens Bar och tog en drink. Efter det blev det en tur till nattklubben Arbis, men då jag aldrig riktigt fastnat för Arbis drog jag och Stina vidare till Puls. På Puls har de hela veckan olika evenemang just för att det är studentveckan så där kan man räkna med bra drag! Igår var det ju mösspåtagning så typ alla studenter var där, haha. Träffade lite andra kompisar jag hann hälsa på så det var kul. ^^ Och såklart ingen bakfylla här idag då jag bara drack en halv drink på hela kvällen. 
 
Stina sov här så vi drog in till stan förut och käkade sushi, himla gott! Ikväll väntas grill och kubbspel med klassen och sen får vi se! Blir nog ingen utgång eller så långvarigt för mig då min hals blivit värre. Usch, hade så ont i morse. Så jag vill verkligen försöka kurera den så jag orkar med resten av veckan. 
 
Amanda

Såå kul! Hade min student igår och gråter idag haha vill göra det igen <3

Netti Starby

Oj vad roligt ni har haft det men tråkigt att du har ont i halsen. Härliga bilder och krya på dig! Kramis

Alice Lindström

Studentveckan är bland det bästa med gymnasiet!!!

Celine

Men åh så kul!

Carro

Wow så mycket roligare! :)

Carro

Wow så mycket roligt! :)

A M

Såååå himla kul!
sv: Jaha vad roligt, låter ju jättespännande! :D
Kram

elin

Vilken dag du verkar ha haft!<3

Flisan

Härliga bilder :D

ajlimullersandvik.blogg.se

så kul med sushi och kubb och student! :D Det låter verkligen fantastiskt!

Louise

Va roligt :D

Gabriella

Åh såå roligt!!

Carolina Thoor

Underbart med studentveckan! Själv har jag aldrig varit en party brud, så jag minns absolut inget sådant ''kul'' med min studentvecka för två hela år sedan. Men det var iallafall bästa veckan på år & dar i mitt korta liv då man visste att snart slutade man skolan & behöver aldrig bli tvingad att gå igen :D

Sv; jaså. Trist! Ja, det var riktigt trevligt :)

Sabina

Sv; haha ååh, tack! <3

Linda

Åh så härligt :-D

Boel

Åh vad mysigt! Hoppas du får en underbar student!

Matilda Berlin

Men guu vad kul! Njut nu ordentligt och ha det sååå kul <3

Jessica Högberg

Men du har inte tid med halsont nu!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress