Dag fyra på studentveckan är igång och idag drogs studentkampen igång! Det är en poängjakt där man gör olika uppdrag som är värda olika poäng. Allt ska filmas och dokumenteras så att det finns bevis, haha, och detta håller på till onsdag klockan 16.00. Jag har idag t.ex fått två ettor att vara mina hundar samt avbrutit en lektion för att hålla en föreläsning för ettorna i sexualkunskap vilket fick sig en hel del fnissningar, haha. ;) Helgalet är det, men himla kul! 
 
Förkylningen kändes bättre imorse faktiskt vilket känns skönt, men den är inte på topp än. Kvällen blir lugn just av den anledningen då vi imorgon har mycket inplanerat. På dagen är det bl.a programdag då jag och min dansgrupp ska uppträda (för sista gången, buhu) och lite annat kul, på kvällen har våra ettor ordnat utspark för oss och efter det blir det Puls då det är evenmang! Så vill verkligen vara pigg imorgon! Och såklart ska lite uppdrag i studentkampen bockas av!
 
Kom på också att jag totalt har glömt att visa er det senaste jag köpt! Allt är faktiskt köpt på rea så är lite extra nöjd! ^^ Vädret har varit rätt dåligt i veckan, men vill verkligen hinna använda byxorna nu under veckan då jag äääääälskar dem så hoppas på bra väder någon dag!
 
Flisan

sv: då tkr ja verkligen att det är dags för dig att se den hehe :P

kul med nytt :D

Henrik Olsson - Föreläsning

Ni får nog många finna minnen dessa sista dagar! :)

Netti Starby

Men åh vilka snygga byxor! Är dom långa i modellen? Kramis

Louise

Byxorna var sjukt snygga! :)

MALIN

Dom randiga byxorna var jättefina! Kram

Amanda

Så sjukt kul ni har på er studentvecka <3

Alice Lindström

Studentkamp är ju sååå roligt!

elin

Åh så mycket fint!<3

Tilda Barkselius

Student kampen låter ju underbart rolig!

Gabriella

Men åh såå roligt med studentkamp! Lycka till! :D

Sara

Men åh vilka coola byxor!

Sara

Men åh vilka coola byxor!

Carro

Åh så roligt och härlig shopping :)

Linda

Så snygga byxor!

Linda

Så snygga byxor!

Matilda Berlin

ÄLSKAR BYXORN!!! Var kommer dom ifrån?? Har varit på jakt efter ett par sånna ett riktigt bra tag nu <3

A M

Så fint! Har ett par liknande byxor från Zara :D
sv: Tack fina du! <3
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress