Idag skickade jag äntligen in min sista uppgift någonsin i hela min gymnasietid! Det känns helt underbart, äntligen är det över! Nu kan jag bara njuta de sista veckorna fram till studenten, WIHO! För er som undrar var det en kinesiska-uppgift där vi skulle skriva ett brev och sedan spela in och mejla till vår lärare, och vår deadline var ikväll klockan 20.00. Satt med inspelningen i över en timme, haha, tycker det är så cringe att spela in och verkligen svårt att få till alla uttal och toner exakt, speciellt när man är sådan perfektionist som jag!
 
Idag har jag förutom läxan lunchat med mamma och syster på ett jättemysigt ställe utåt landet. Sallad med getost blev det för min del! Sedan träffade jag fina Molly där det blev en hel del shopping, hehe. Det har kliat en del i shoppingfingrarna den senaste tiden och idag fick jag utlopp för det, haha. Men inte bara saker till mig själv faktiskt! Bilder på allt kommer.
 
Vad har ni gjort idag? ♥
Mikaela

Skönt att äntligen vara klar :D

j

Vad skont!!

Henrik Olsson - Föreläsning

Vad skönt att den sista uppgiften är inlämnad! :)

My

Åh grymt jobbat :D

Amanda

Åh vad skönt, känslan när sista arbetet är inne är otrolig<3

Carro

Vilken underbar känsla!!! :)

Alice Lindström

Åhh vad skönt att skicka in sista uppgiften!

A M

ÅH vilken känsla!!! Vad kul, du har verkligen roliga saker att se fram emot nu! Den salladen hade jag inte tackat nej till! Mums!
sv: Ja riktigt jobbigt, det tar mycket på mig... Tack för dina ord, jag ska tänka extra på det!!
Kram <3

Louise

Va skönt att du är klar :D

Amanda CL

Vad skönt att det är klart!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress