Den andre juni idag och fredag vilket innebär endast en vecka kvar till mösspåtagning och två veckor kvar till studenten! Huuuur sjukt är inte detta?! Jag har verkligen inte förstått detta än, det är bara fjorton ynka dagar kvar av gymnasietiden. Men än är det inte riiiiktigt slut! Har min sista inlämning på söndag vilket är i kinesiska, sedan är det ju långhelg nu också och sista veckan är det ju studentveckan och studentkampen! Tagga! Också redan två veckor sedan det var bal och min födelsedag, känns ju rätt skumt det också, känns som det var igår!
 
Dagen idag då spenderades först i skolan och sedan med min fina Lilly. ♥ Då hon var sjuk när jag hade mitt födelsedagsfirande firade hon mig nu med lite presenter och picknick. Riktigt gulligt av henne. ♥
Gabriella

Åh så roligt att det närmar sig!!

Netti Starby

Åh vad kul att det är snart mösspåtagning för dig! :-D Kramis

Amanda CL

Vad mysigt! :)

elin

Gulligt med födelsedags picknick och så mysigt!<3

Amanda

Åh vad kul med mösspåtagning vi har inga sådana traditioner! :( Men coolt med kinesiska läste det en termin men slutade för jag var så himla dålig hahaha!

Amanda

Härligt att det närmar sig 😃

Norahsmamma

Hääärligt inte långt kvar nu:)))

j

Mysigt!!

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Alltså åh, vilken härlig tid du har framför dig!

A M

Åh vad snällt av henne att fixa en mysig picknick! :D
sv: Tack, ja den är riktigt bra! :D
Kram <3

Linda

Åh så mysigt!!

Matilda Berlin

Men jösses!! Njut ordentligt!! Det var verkligen ett par utav dom bästa dagarna i mitt liv! Hoppas dina blir det med <33

ajlimullersandvik.blogg.se

gud så roligt, det närmar sig ju med stormsteg :D

NICOLE

Åhh så härligt!! Inte långt kvar nu :D

idategebos.blogg.se

Jättefin blogg!! kika gärna in min :)

Katta

Vad mysigt! :)

TereseFlint

Men åh mys!! Och gud vad kul med att det snart är studenten!
Kramis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress