IHH, idag var det äntligen MIN tur att få sätta studentmössan på huvudet! Alla dessa månader har den legat i sin låda och jag har verkligen försökt att inte prova eller titta på den för mycket för att det skulle kännas lite extra speciellt idag, haha. Och det gjorde det!
 
Mösspåtagningen brukar hållas på skolgården, men då det regnade fixade de det i södra entrén istället. Lite synd, men men, man kan ju inte styra vädret! Studentsången sjöngs, rektorn höll tal, och sedan höjde alla sina mössor i luften och han sa; "Mössor på!", varpå alla satte sina mössor på huvudet och jublade! TJOHEJ! Efter det blev det cider och snittar. ^^
 
Åh, det känns så bra, hihi, kan inte fatta att det bara är en vecka kvar nu, herregud! Kändes allt lite speciellt att glida omkring på stan med mössan, haha, och hjälp vad folk stirrar och tjoar när de ser en student, haha! Kan bara föreställa mig hur veckan kommer bli...
 
Nu är jag hemma och ska vila en stund. Är himla trött för har oturligt nog lyckats dra på mig halsont så ska vila ordentligt nu innan kvällens festligheter. Studentveckan drar ju igång nu med allt vad det innebär och då vill jag verkligen vara pigg! Så ska vila ordentligt nu och ikväll blir det parkhäng med klassen och sen utgång! Nice start på studentveckan! ♥
 
Ni ska få lite bättre bilder på mössan så småningom, men här ser ni lite hur den ser ut iallafall samt lite bilder från mösspåtagningen!
 
Stort tack också för alla jättefina kommentarer på mitt förra inlägg, ni är alldeles för snälla. ♥
A M

Gud så himla kul!!!
sv: Ja testa det! Så gott :D
Kram

Jennifer Queen

Grattis :D

Gabriella

Åh såå roligt, jättefina bilder!! :D

Amanda CL

Vad roligt!
Var på en studentmottagning igår :)
kram

Sara

Åh så kul! :)

Amanda

Såå fin mössa du har<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress