Upp med tuppen idag då det var tandläkarbesök för min del! Då jag stod utan bil för dagen och bussarna gick dåligt skjutsade min syster mig på mopeden då hon nyligen fått mopedkörkort. Haha, var verkligen som att jag var femton igen, har typ inte kört moppe sedan dess, så fick en liten throwback där jag satt bakpå, även om det inte var jag som körde denna gång, haha. Spöregnade gjorde det dessutom, men fram kom vi ändå! Och tandläkarbesöket gick bra så jag är nöjd. ^^
 
Efter det hem för en redig grötfrukost! Jag har fått en grej för att äta gröt med diverse toppings, tycker det är så himla gott! Dagens havregrynsgröt, med chiafrön i, toppades med; färska jordgubbar, torkade tranbär, kokosflingor och kardemumma! Mums!
 
Nu har jag spenderat de senaste, säkert fyra, timmarna med att rensa min garderob. Herregud, vilket kaos det var! Lite blev jag av med i alla fall och det blev en ordentlig städning av alltihop! Blev väldigt trött av det faktiskt, haha, och det tog längre tid än väntat, så nu har jag landat i soffan ett tag. Får se hur det blir med träningen idag för har lite annat att göra ikväll också, men skulle gärna vilja hinna med ett pass! Trodde verkligen inte att rensandet skulle dra ut så mycket på tiden.
 
Vad har ni gjort idag? ♥
 
Carro

Skönt med garderobsrensning :)

Gabriella

Åh så roligt att få skjuts, och skönt att tandläkarbesöket gick bra!!

elin

Mums så gott det såg ut med jordgubbar , och tråkigt med ösregn och moped åkande <3

Amanda

Haha så söt och snäll som skjutsade dig då <3

Flisan

sv: ja eller hur så himla kul :D

Days by Johanna

Haha åka moppe var längesedan man gjorde!!1 :)

NICOLE

Åh så kul att åka moppe igen :D Skönt att rensa också =)

My

Hahah samma här när jag fått skjuts på moppe eller i en epa!!

Emilia

Skönt att tandläkaren gick bra!

Anita

Snällt att få skjuts :D

Linda

Åh så gott det ser ut!

Matilda Berlin

Guuu vad god gröten såg ut!! <3

Henrik Olsson - Föreläsning

Moped är ändå ett underskattat färdmedel! :)

Carolina Thoor

Lät inte som om du åt en äcklig gröt minsann! Och vilken tur att din syster kunde ställa upp :D
Härligt att du även har rensat ur garderoben - det är verkligen guld värt & önskar jag kunde göra detsamma!

SV; ja, det är helt underbart. Magiskt gott :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress