Halloj!
Förlåt så jättemycket, har totalt glömt bort bloggen idag! Har legat däckad i min säng och framför tv:n hela dagen p.g.a. förkylningen. Usch, inte kul alls! Detta får bli ett snabbt inlägg för bestämde mig ändå i sista sekund att följa med klassen ut ikväll.
 
Vi ska till Trädgår'n och sedan klockan tolv i natt drar poängjakten på skolan igång så då tänkte vi bocka av några uppdrag! Hoppas bara jag orkar vara kvar så länge, annars drar jag hem. Velade verkligen så länge på om jag skulle gå eller inte för vill inte bli mer sjuk, men har kurerat mig hela dagen så hoppas på det bästa. Det är ju ändå bara studentvecka en gång i livet!
 
Igår i alla fall träffade jag några från klassen och grillade och det var supermysigt, men bilder från det får ni i ett annat inlägg då jag måste kila nu! Kram på er. ♥
 
Anita

Krya på dig !!

J

Krya på dig!!

ajlimullersandvik.blogg.se

Hoppas du kryar på dig riktigt ordentligt och riktigt snart :D

NICOLE

Jobbigt att du är sjuk :( Men lite alvedon och så, så kanske du orkar lite iaf :D Kram

Norahsmamma

Vad trist hoppas att du mår bra nu:)

Boel

Krya på dig!

Louise

Krya! :)

Carro

Krya på dig! :)

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Men usch då, hoppas du mår bättre nu! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress