TJOHEJ!
Igår tog jag studenten och hade utan tvekan en av de bästa dagarna i mitt liv! ♥
Vi gjorde så otroligt mycket igår! Klockan 5.15 klev jag upp för att sedan dra på champagne-frukost vid klockan 7.00. Så mysigt! Sedan avslutning i kyrkan där vi gjorde bort oss rejält trots mycket träning genom att sjunga studentsången på latin, Gaudeamus Igitur, haha! Men vad gjorde det egentligen? ;)
 
Sedan samling i skolan med klassen då det blev fika, vi skrev i varandras mössor, våra mentorer höll tal (hjälp vad jag grät), visade bildspel, fotograferades och så. Så var det även studentlunch i aulan med underhållning och allsång! 
 
Klockan 14.30 var det äntligen dags för utspring, och herregud alltså. Den glädjen och euoforin var helt oslagbar! Jag gav ifrån mig ett så gällt skrik precis när jag sprang ut att nog ingen i min närhet hade hörslen kvar, haha. Helt otroligt. När alla klasser sprungit ut sjöng vi studentsången och sedan fick vi äntligen leta upp våra nära och kära för foton och kramar!
 
Efter det var det dags för flaket som min grymma kusin körde, stort tack till honom, och som min andra kusin agerade flakvärd på, även stort tack här. Flaket var lätt bland det roligaste! Dansade och skrek och sjöng och allt! Hade typ ingen röst kvar sen, haha.
 
Sedan hem för mottagning med mat, presenter och bara mys med släkt och vänner. ♥ På kvällen gick jag ut med min kusin och tog en drink med några kompisar på Brooklyn och sedan gick han och jag vidare till Enjoy för lite kvalitetstid kusiner emellan. :) Himla mys! Extra plus att han är bartender med så han kunde specialbeställa en drink åt mig. ;)
 
Hade verkligen en otroligt bra dag och är så tacksam för dessa tre år. ♥
 
Jag tror jag ska fixa den del två med bilder då jag inte hunnit föra över alla bilder från kamera och sånt än, men här kommer lite mobilbilder från dagen i alla fall! 
 
Amanda

Flaket är helt klart bästa så sjukt kul, och grattis! Förstår vad du menar alltså sådan sjuk känsla när man sprang ut<3

My

Åååååh vad roligt!!! Grattis :D

Netti Starby

Åh vad kul och stort grattis! :-D Kramis

elin

Åh vilka härliga bilder!<3

MALIN

STORT grattis fina du! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress