Okej, här kommer då dansvideon från Gymnasieslaget!
Är verkligen så glad över att vi vann och att jag har fått varit med i det här, och att jag klarade av en audition och ansågs tillräckligt bra för att vara med har höjt mitt självförtroende väldigt mycket. ♥ Får fortfarande rysningar och adrenalin i kroppen varje gång jag ser videon, hihi. 
 
Här kommer låtlistan (samt lite egna noteringar och tankar, hihi) för numret:
 
1. Navras- Juno Reactor (intro, här hade vi som ni ser på videon ficklampor vilket fick ett otroligt gensvar från publiken, inte bara från vår skola utan alla!)
2. Run the World (Girls)- Beyoncé (girl power, vad annars?)
3. Thrift Shop feat. Wanz- Macklemore & Ryan Lewis (här körde vi all in på rekvisita och inspireras av musikvideon, haha, och notera ordet "LÄRKA" skrivet på killarnas magar)
4. Calabria, Firebeatz Edit- Rune RK (detta var disco och jag har aldrig dansat disco i hela mitt liv, haha, vilket var riktigt spännande, hade svårt med denna dans i början, men är väldigt nöjd med hur jag klarade av den efter mycket träning)
5. Pony- Ginuwine (här körde vi all in på det sexuella och med inspiration av Magic Mike vilket uppskattades av publiken, haha)
6. GDFR (feat. Sage The Gemini & Lookas)- Flo Rida (alla danser var ju jätteroliga såklart, men denna var enligt mig den roligaste då denna ligger närmast den stil jag gillar och känner mig bekväm med)
7. Despacito, Remix- Luis Fonzi (också en av de roligaste tycker jag då jag verkligen gillar salsa och mycket höfter, även riktigt roligt att det var lite pardans!)
 
Så ja, här är låtlistan och lite av mina egna tankar! Nu får ni bara titta och njuta. ;)
 
Jag funderade väldigt länge på huruvida jag skulle peka ut vem som var jag då jag 1) inte vill känna mig så utstirrad och är väldigt självkritisk, haha 2) vill att folk ska få den grymma helheten och inte bara fokusera på mig då numret såklart gör sig bäst i helhet, men då jag vet att folk kommer fråga kan jag ju lika gärna säga. Jag är den som står nummer tre åt vänster i Run the World, med långt, blont hår. 
 
Liiite synd att detta är första gången av de tre gångerna vi dansade då jag tycker att jag gjorde sämst ifrån mig på denna, haha, men men!
 
Netti Starby

Åh vad kul att du har lagt upp videon! :-D Kramis

Amanda

Åh gud vad kul, alltså hela idéen låter ju bara för rolig <3

elin

Sv: Men åh tack så mycket för din fina kommentar! åh så roligt att se denna video<3

Gabriella

Såå roligt att se!!

Nina Bergquist

så duktiga ni är! grattis!

Carolina Thoor

Jäklar vilken lång dans haha. Men underbart & ser så jäkla kul ut! Älskar då ni allihopa verkligen är synkade och ni är så bra, allihopa! :D

Sv; ja, det är det verkligen :D
Ja, jag förstår att det ska bli sjukt spännande och skönt att få ta studenten :D

Norahsmamma

Vad kul:)))

Linda

Åh så härligt :D

NICOLE

Åh vad kul :D

Alice Lindström

Duktiga ni är!

Louise

Wow grymma! :D

Carro

Wow vad roligt och duktiga ni är :)

JoJo

fan vad grymma ni är och jag tycker att du är asduktig!! :D kram på dig. <3

ajlimullersandvik.blogg.se

fyfaaaan vad braaaa!!! heja heja heja er <3

A M

wow vad duktiga!!
sv: ja så himla gott :D
Kram

Josse

Åh kul med video!

Matilda Berlin

SHIT vad grymma ni är!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress