Dagens humör: Glad!
Dagens mående: Bra, men trött! 
Dagens låt: Dance for you- Beyoncé 
Dagens vill ha: En ordeeeentlig nattssömn, haha, behöver det!
Dagens klädsel: Jobbkläder senare då bestående av bruna arbetarbyxor och röd t-shirt, men annars mina utsvängda, mönstrade byxor och svart t-shirt. Perfekt "till och från jobbet"-outfit, haha!
Dagens frisyr: Utsläppt eller uppsatt högt på huvudet. 
Dagens längtan: Att jag efter dagens arbetspass och efter fem arbetsdagar i rad äntligen får tre dagars ledighet! Tjoho!
Dagens planer: Jobba mellan 10-18 och sen ev. träffa min vän Rebecca och hälsa på hennes kaninungar, hihi! 
Dagens beroende: Kaffe!
Dagens diss: Att jag ska ha min mens vilken dag som helst och jag blir så lättirriterad då, haha.
Dagens hiss: Att jag, hur skönt det än ska bli med några dagar ledigt, trivs så bra på jobbet och har så underbara kollegor! ♥
 
Hur är det med er idag? ♥
 
Bildkälla: Pinterest.com
Matilda Berlin

Heja dig!! Hoppas du får en fantastisk dag fining <33

Asylmamma

Åh, vill verkligen också bara sova en hel natt 😍

Vanessa Andersson

skönt med ledighet!!

Days by Johanna

Härligt med lite ledigt för dig i helgen, vad jobbar du med?

Emelie Andersson

Åh kaffe😍

Louise

Rolig lista 😊

Anita

Trevligt inlägg :) kramiis

Natalie

Vad intressant och roligt läsa din dagens lista!
Med mig är det bra men väldigt trött nu på kvällskvisten så blir att lägga mig lite tidigare :)

Emilia

Skönt att du trivs på jobbet. Med mig är det bra tack :)

Linnea

Roligt inlägg!

Angelica

Åh, vad mysigt med kaninungar :D

MALIN

Vilken härlig lista :) Hoppas du får en bra lördag imorgon! Kram

Carro

Hoppas du får en bra lördag och att det går snabbt till dina lediga dagar :)

Netti Starby

Vad mysigt att du ska hälsa på kaninungar och jag har två stycken! <3 Kramis

Linda

SÅ bra citat!

JoJo

kul lista :) hoppas du får en fin lördag! :) kram kram!! <3

elin

Rolig lista!
Jag har nu mera bytt bloggportal och jag hoppas självklart du kommer följa med mig dit : http://nouw.com/johnssons <3

Hanna

Hoppas du får en bra dag :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress