8 juli 2017

Weekend!

Okategoriserat

Halloj!
Första dagen av mina tre lediga dagar och det känns otroligt skönt! Var i väldigt stort behov av en sovmorgon imorse, haha. Men på tisdag är det nya tag och dags för arbete igen, men det tar vi när det kommer. ;)
 
Dagen idag har bestått av lite träning där dans-inspon tyvärr var i botten. Inte kul, men hoppas det är bättre imorgon! I eftermiddag ska jag träffa Maja för en fika vilket ska bli mys! Sedan ska vi göra oss iordning lite innan vi ska till Vilgot! Där blir det lite fest då han fyller 21 idag! Grattis! ♥ Så blir en rolig kväll! ^^
 
Vad ska ni hitta på idag? ♥
 
Jag har även fått frågor om vart jag köpte mina skor i inlägget lite längre ned, och de läckerheterna inköptes på Scorett!
 
 Bildkälla: Pinterest.com
Netti Starby

Vad roligt att du ska på fest och ha det så himla kul! :-D Kramis

MALIN

Hoppas du får en härlig lördag! Kram

Sarah

Så skönt att du e lite ledig o att du fick sovmorron :)

Carro

Härligt med några lediga dagar, njut! :)

Amanda CL

Hoppas det blir trevligt :)

Vi har plockat jordgubbar och snart middagsdags!

elin

Hoppas du får en toppen bra kväll<3

NICOLE

Förstår att det känns väldigt skönt med lite ledigt :)

Henrik Olsson - Föreläsningar

Hoppas att du får en riktigt trevlig helg! :)

Louise

Låter som en härlig dag 😊

Carolina Thoor

Underbart! Det här var också min första dag på tre dagar ledigt :D

Sv; javisst var snygg den var! Ja, det var helt okej. Inte något jag för jämnan vill ta och göra, men handlade om en timme om den dagen så det gick bra :)

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så härligt med långledigt! :)

Matilda Berlin

Guu vad skönt! Hoppas du får en riktigt grym ledighet =))) <3

Boel

Härligt med ledigt :)

Linda

Önskar att helgen va liiiite längre haha

ajlimullersandvik.blogg.se

grattis grattis :) Låter kul! Jag ska laaaaata mig idag ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress