Igår gick mormor och morfars femtionde bröllopsdag av stapeln och självlart skulle det firas! ♥ Bord var bokat på en restaurang vid namn Sjörkrogen, en restaurang hela släkten älskar! Vädret var även över förväntan så en liten fördrink intogs utomhus! 
 
Till förrätt åt jag några riktiga goda små korvar med röra och bröd, och till varmrätt en klassisk Fish 'n' Chips! Är man på restaurang vid vattnet tycker jag nog ändå man ska passa på att äta fisk. ;) Otroligt gott alltihop! Vädret var som sagt underbart och vi fick även vittna en bröllopsfotografering på bryggan utanför! Kan bara tänka mig hur otroligt vackra de bilderna måste ha blivit med tanke på läget och solen, och brudens klänning var verkligen fantastisk!
 
Sedan åkte vi hem till mormor och morfar där det blev lite fika med tårta! ♥
 
Celine

Men åh så gulligt! Grattis till dom <3

Carro

Men så mysigt! 💕

Henrik Olsson - Föreläsningar

Stort grattis till dem! :)

Jennifer

Så härliga bilder :D

elin

Härliga bilder!<3

Anita

Men ååh, fint :D

LIL' BABUSTYLE - Here's my story

Åh vad underbart! Stort grattis till dem! Så härliga och fina bilder!

MALIN

Grattis på deras dag! Så fint! Kram

Asylmamma

Åh så fint! Grattis till guldbröllopet 💕

Gabriella

Åh såå trevligt!!

Norahsmamma

Vilket härligt kalas!!!

Linda

Men wow så fint!

Amanda

Å så söta, vad mysigt<3

Louise

Så himla gulligt 😍

ajlimullersandvik.blogg.se

Det ser ju dunderhärligt ut, verkligen :D :D Jag gillar att du har texter på dina bilder :D Jag beställer ALLTID fisk på alla restauranger, för jag är så säääämst på att laga fisk själv, haha >.<

sarah

ojoj dom har hålt länge =O grattis till som

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress