Dagens humör: Glad!
Dagens mående: Bra, men känner av sömnbristen som blivit de senaste dagarna p.g.a jobbet så är rätt trött.
Dagens låt: NCT 127- Cherry Bomb
Dagens vill ha: Varmare väder nu när jag faktiskt är ledig några dagar! Varför är det bra väder när jag jobbar och dåligt när jag är ledig? :(
Dagens klädsel: Just nu myskläder, haha, men inte riktigt valt kvällens kläder än!
Dagens frisyr: Samma här; inte riktigt vald, haha. 
Dagens längtan: Har nog ingeting jag längtar sådär jättemycket till, haha, lever i nuet och känner mig allmänt nöjd med tillvaron! 
Dagens planer: Har gjort tre av sex utbildningar idag inom jobbet så får se om jag orkar med några fler, träna om jag hinner, och sen ikväll har släkten bokat bord på en restaurang för att fira mormor och morfars bröllopsdag! Mysigt! 
Dagens beroende: Coffe maybe?
Dagens diss: Vädret kanske? Inte på topp, och jag vill ju inviga min jeansklänning!
Dagens hiss: Kvällen ska bli riktigt mysig! 
 
Hur är det med er idag? ♥
 
Bildkälla: Pinterest.com
Days by Johanna

Hoppas vädret blev bättre under dagen och att ni fick en härlig kväll!

Gabriella

Hoppas att du blir piggare och får sova!!

Carolina Thoor

Härlig saturday lista :D

Sv; ja, det är den verkligen :D

NICOLE

Härligt att du är glad 😄 Hoppas du får en bra dag!

Emilia

Rolig lista. Typiskt att det bra vädret kommer när man inte har chansen att vara utomlands

Matilda Berlin

Verkligen så himla kul att läsa!! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress