Igår träffade jag mina fina tjejer Rebecca, Frida och Ida! ♥ Det var sååå längesedan vi träffades allihop så det var himla mysigt att göra det. I högstadiet var det ju verkligen VI så det är roligt att träffas allihop igen, precis som det var då. Vi tog bilen och handlade lite gott och sedan åkte vi hem till Rebecca. Där lagade vi mat och marängswiss och det blev en hel del fuldansade i köket med musik på högsta volym, haha.
Och självklart var vi tvugna att mysa med de fyra veckor gamla kaninungarna! Åhhhh, så söta de var, mindes verkligen hur det var när mina egna var så små! Heeelt underbart gosiga och vi kunde självklart inte bara ta en "mys-session" utan tog med oss dem till soffan framåt kvällskvisten och satt där. Gulligaste jag varit med om på länge alltså.
 
Idag är min sista lediga dag på denna lilla sammanhängande ledighet. Imorgon kör jag igen, och jobbar tisdag, onsdag, fredag, lördag och söndag denna vecka. Så har torsdag ledig den här veckan också. :) Min lediga dag idag är faktiskt oplanerad och det är himla skönt. Har haft så mycket planerat på mina lediga dagar så ska bli skönt att ha en dag bara jag och bara ta igen mig lite. Ska fixa lite saker här hemma och även försöka ta vara på solen när den för en gångs skull är framme när jag är ledig, haha. ^^
 
Hoppas ni får en fin måndag! ♥
 
 
Netti Starby

Åh vad mysigt med kaninungar och jag har två stycken hemma som är 10 veckor! Kramis

Carro

Åh så mysigt! :)

MALIN

Sååå härliga bilder :) Hoppas din dag varit bra! Kram

Emilia

Åhh roligt att samlas alla igen <3

Ida

Men jag dör så söta :D

Hanna

men guud så söta!!

elin

Vilka söta kaniner!<3

JoJo

men dör så söta kaninungar!! *.* kram på dig! <3

MALIN

Åh vad mysigt med kanin-ungar! Kram

NICOLE

Å låter som du har det bra 😄😍

My

Vad roligt :D Och sjuuukt söta kaninungar :D

ajlimullersandvik.blogg.se

Ja åååh, sååååå söta :D Att ha lediga dagar som är bara ens egentid är verkligen hääärligt :D

Emelie anderSon

Asså jag dör så söta!! När jag såg dem på din snap! :')

Sv: tack finaste du <3!

Gabriella

Såååå gulliga!! 😍

Norahsmamma

Så söta kaniner.

Asylmamma

Åh vad mysigt att få gosa med kaninbebisar😍

Ida - foto & häst

Men gud så söta kaninungar!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress