...men jag fick rycka in och jobba idag!
Hade verkligen taggat den här lediga dagen då helgens pass var sjuka med bara stängingar och kvällar, men vaknade upp imorse med ett sms från chefen som frågade om jag kunde rycka in. Och ja, det kunde jag ju! Lite segt att jobba när jag kände att jag verkligen hade behövt den här lediga dagen för att vila upp mig lite efter helgen, men ställer ju väldigt gärna upp såklart. Nu är jag inte ledig förens lördag och söndag så kommer ha jobbat åtta dagar på raken varav mer än hälften är kvällspass och stängningar... Men klagar inte, cash is king eller vad man säger? ;) 
Hade en liten rolig incident idag förresten då jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta åt mig själv, haha. För det första spillde jag först vatten över hela mig inne på kontoret så jag blev blöt in på bara skinnet, och för det andra spiller jag ut kaffe över hela benet och i soffan i lunchrummet, haha... Så bara att ta hem och tvätta kläderna! Vadå trött liksom?
 
Så därför blev bloggningen lite lidande idag som ni märker, haha, sällan jag bloggar såhär sent! Vi har också haft lite gäster nu på kvällskvisten vilket bidragit till att jag inte hunnit, men mycket trevligt! 
 
Nu har jag dragit mig tillbaka och ska snart sova hade jag tänkt. Taggar ett 7-17 pass imorgon, haha, riktigt saftigt, men men, med kaffe går allt! ;)
 
Hur är det med er? ♥
Netti Starby

Vad duktig du är som ställer upp trots att du är så trött. Hoppas att du inte sliter ut dig och du får vara rädd om dig! Kramis

elin

Segt att du inte fick vart ledig , men skönt med cash sen<3

ajlimullersandvik.blogg.se

bra jobbatt, tur att du kunde rycka in :D

Ida

Kul att jobba lite även om de kan bli lite väl mycket ändå :)

​​Vill du bli intervjuad och synas bland mina läsare, kika in på min blogg :D

Matilda

Fin blogg!
Kram :D

Matilda Berlin

Hoppas du får en riktig toppendag trots att det blev jobb! Kram fining <3

Henrik Olsson - Föreläsningar

Det var ju snällt av dig att ställa upp :)

Amanda CL

Tecken på att du jobbat mycket ;)
Du får OB när du jobbar kvällar o så?
kram

A W

Nu känns det jobbigt, men när lönen kommer i slutet av månaden känns det ju desto bättre ;) du får ha det som morot i huvudet under dagen, kram<3

Gabriella

Åh så synd att det inte blev någon ledig dag!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress