För några månader sedan (ja, jag vet, jag är sen med att visa dessa, haha) köpte jag dessa jätteläckra skor! Jag såg dem först och bara "Men oj, vad speciella!" typ och skrattade lite, men sen märkte jag att jag mer och mer började dra mig tillbaka till dem och kanske inte tyckte att de var så dumma ändå, haha.
 
Tog beslutet att prova dem för jag ville ju inte åka därifrån och ångra mig sedan, och oj, då var det kört! ;) De var på en sådan där rea "Ta tre betala för två"  och eftersom både mamma och syster hittat ett par skor blev det ju bara ännu lättare att välja med dessa!
 
Väldigt speciella med den gula färgen, men tonas ändå ned lite av det bruna! Piffar ju väldigt lätt upp en lite mörkare outfit t.ex! Love them. ♥
Netti Starby

Så himla grymma skor! <3 Kramis

Sarah

Så fina dom blev på dej :)
Tur du tog dom :)

anneli

Alltså de var asläckra! vart hittade du dem? :)

Jeanette

Wow! Så galet fina skor! Vart har du köpt dom? Älskar gult och andra starka färger, tycker det är så fint

Henrik Olsson - Föreläsningar

Vad läckra dem är :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Åhnej, månader sedan, då kanske de inte finns kvar!!! VILL HAAAAAA sådana skor, de är verkligen helt sjukt snygga!

Carro

Åh så snygga!!! :)

Jennifer

Fräcka :D

Linnea

Älskar gult nu till sommaren, så fräsch färg!!

MALIN

Vilka läckra klackar! Kram

elin

Men åh så snygga!<3

Zyllah

Extremt snygga. Älskar det gula verkligen!! <3

Gabriella

Såå galet snygga!!

Angelica

Tycker dom var superläckra!

IdA

Men dem var ju as snygga!! :D

Emilia

Men åh, jättesnygga ju! Jaa lite speciellt med gul, men håller med, det bruna tonar ner det lite

Linda

Älskar gult :-D

åsenslantliv

Skorna var riktigt snygga, annorlunda men as snygga!

Amanda CL

såååå coola!!!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress