Godmorgon!
Som ni kanske lagt märke till har jag bytt header på bloggen! Kände att jag var lite trött på den andra nu. Inte för att denna känns så "proffsig" enligt mig, haha, men ändå nöjd! Får se hur länge den håller innan jag byter den, haha...
 
Har även gjort en liiiten ändring i färgtemat samt uppdaterat infon i profilen till höger, men annars är allt detsamma! ^^ Känns roligt med lite förändring! 
 
Idag väntas jobb för min del mellan 11-20 och efter det blir det nog lite träning om jag inte är helt slut i kroppen! Har galet mycket inspiration till danser just nu och det är jättekul, hihi, blir så glad då! ^^
 
Vad ska ni göra idag? ♥
 
 
NICOLE

Blev ju superfint :D

Amanda

Så fin header<33

Gabriella

Roligt med en ny header, jättefin!!

Sarah

Din header e jättefin :)

Linnea Kinis

det blev snyggt! :) kul med lite förändring ibland

Asylmamma

Så härligt att vara fylld med inspiration! Tycker så mycket om att titta på dans👍🏻

Nelly

Så fint det blev! :)

Linda

Fina bilder :-D

A M

Blev riktigt fint! :D
sv: bärpaj är ju sååå gott!!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Den funkar absolut :)

JoJo

din nya header är jättefin! :D kram på dig <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress