I lördags slutade jag jobbet klockan 19.00 vilket blev perfekt då jag hade en liten drink-kväll planerad med min saknade vän Carro! ♥ Vi gick låg- och mellanstadiet tillsammans och under gymnasiet flyttade hon till en annan stad. Därför passar vi alltid på att ses så snart hon kommer hem hit! ^^
 
Det blev en riktigt mysig kväll! Vi möttes i stan och gick sedan till restaurangen VILA som ligger precis vid strömmen. Otroligt vackert, jag älskar det stället, speciellt på sommaren! Vi lyckades faktiskt få ett bord utomhus och sedan kunde vi till och med flytta oss till sofforna och komma ännu närmare vattnet och utsikten. 
 
Underbart att sitt där i kvällssolen, dricka goda drinkar och bara njuta av sällskapet.
 
Då jag åkte från jobbet direkt (bytte om och sprang i mina klackar till bussen på nio minuter, haha!) hann jag inte ta någon standard outfitbild, men hade faktiskt klänningen jag bloggade igår samt de gröna skorna!  
 Idag då? Jag jobbar 14-22.15 och har min tredje stängning på fyra dagar, haha. Det känns, men tjänar ju bra med pengar så klagar inte! ;) Imorgon är jag ledig innan jag kör tre dagar till innan jag får helg så det känns bra! Innan jobbet idag ska jag träffa saknade Molly för en liten lunch! Mysigt värre. ♥
Netti Starby

Vilken mysig kväll du hade med din vän! :-D Kramis

Louise

Men åh va mysigt! 😊

ajlimullersandvik.blogg.se

Men åååh så härligt det låter :D Underbart! Och jag blev himla hungrig och törstig och peppad av bilderna :D

Sarah

De lät som en mysig kväll på Vila :)
Måste testa det stället nån gång o då kanske de blir drinken du har bild på för den ser god ut :)

Asylmamma

Åh vilken härlig kväll😍 Det är ju det bästa med sommaren att sitta ute och chilla med kompisar!!

Hanna

Men mysigt !

Days by Johanna

Låter som ni hade en härlig kväll

My

Åh vad härligt :D

Sandra SG

så härliga bilder! Drinkarna ser så goda ut!

Norahsmamma

Ser helt underbart trevligt ut!

Gabriella

Så trevligt!!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Det ser ut som att ni hade riktigt trevligt :)

sarah

aaa jag älskar att fixa hemma och ha fint =)

Linda

Gud så mysigt :-D

Ida Jansson

Ok va god drinken såg ut att vara 😄

Natalie

Vad kul att träffa en vän som man inte hinner träffa mycket, en härlig känsla är det!! Hoppas du har en bra dag, kram. <3

Clara

Åhh vad mysigt!

Felicia

mysigt

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress