Snubblade över denna roliga video häromdagen och bara kände "Men herregud, så sant!", haha! Det är inte alltid lätt att vara tjej på sommaren. ;) Verkligen relaterbarKan ni relatera till något i videon?
 
Hur ser er dag ut? Själv är det jobb för min del igen efter två dagars ledighet, jobbar mellan 8-17, och ikväll får vi lite gäster!
 
Emelie Andersson

haha så sant!! :)

My

Haha den med jumpsuiten var jag så sent som igår hahaha...

Amanda CL

Asså gud vad jag känner igen mig :P

Days by Johanna

Haha underbart klipp, fick vänta till slutet för hitta mitt problem bikinitrosorna, 36 för smått , 38 för stort.... hallå 37 var är duuuu=+?

Linnea Kinis

haha, kul och relaterbar video! :D

Emilia

Haha, roligt video ju!

Linda

Hahaha älskart!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Den var rätt kul! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress