Godkväll på er finisar!
Hur har er onsdag varit? Själv har min varit bra! Kände mig faktiskt hyfsat pigg imorse när jag klev på 7-17-passet och det höll ändå i sig hyfsat fram till slutet. När jag kom hem sedan var tanken faktiskt att pressa lite i solen, haha, men den gick såklart i moln. Varför ha vackert väder när jag faktiskt har tid liksom, haha? Så jag tog mig ett träningspass lite tidigare än planerat! 
 
Tog ett himla bra armpass med riktigt härlig inspiration till dans med så blev lite koreograferande gjort på den fronten med! ^^ Riktigt härligt, känns som det var alldeles för längesedan jag hann träna, haha. Så skönt att hinna med det idag! 
 
Imorgon är det ännu ett kvällspass så jobbar 10-20! Har inte så mycket planer varken innan eller efter då jag jobbar 8-17 på fredag, men får väl se. ^^
 
Random träningsbild från idag iklädd mina shorts från New Yorkers herravdelning, haha + kvällens gröt med massor av gott!
elin

Hoppas du får en toppen bra kväll<3

Netti Starby

Vad härligt att du har tränat idag och bra jobbat! :-D Kramis

MoaKandelin

Vad härligt :)

Carolina Thoor

Härligt med ett träningspass och låter som en bra onsdag. Typiskt att solen gick i moln! Jo jag hade också en bra onsdag :D

Sv; ja, det är så roligt med Zumba :D

MALIN

Vad duktig du är! Kram

Carro

Härligt att hinna med träning och vilken god gröt :)

Linda

Skönt med träning :_D

Frida G Svensson

så jävla fierce!

Days by Johanna

Typiskt solen gick i moln när du slutade jobba och tänkte pressa i solen

Sarah

Så typiskt att solen försvinner när man har tid att sola :/

Asylmamma

Åh vad härligt att få träna! Det gör så mycket för resten av dagen ❤️

Amanda CL

Långa dagar :P
Gröten såg god ut :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress