27 januari 2017

Weekend vibes!

Okategoriserat

Fredag idag, tjoho!
Min fredag består i första hand av en skoldag till klockan 16.00, sedan direkt till jobbet för att jobba till cirka 19.00 och sedan en ensam hemmakväll för mig själv! Det var länge sedan jag hade en kväll hemma själv, haha, så ska bli skönt med lite egentid! Så känner jag just nu i alla fall, haha, men får väl se vad jag känner framåt kvällen, kanske blir jätterastlös och hittar på något spontant, haha.
 
Helgen är i alla fall planerad till viss del! Söndagen är fri än så länge, men imorgon ska det firas för hela slanten! Först ska vi fira farmor under dagen som har fyllt år genom att äta lite gott hos henne, sen på kvällen ska vi fira Moa! Då ska jag först träffa Ida och fixa oss lite, sedan drar vi på förfest hos Moa med härliga tjejer för att sedan toppa kvällen med utgång! ^^ Blir säkert ett jättelyckat firande! 
 
Vad ska ni göra i helgen? ♥
 
 
 
Bildkälla: WeHeartIt.com
Netti Starby

Vad härligt för dig med egen tid ikväll och sånt gillar jag med :-D Kramis

Alice Lindström

Vad skönt med en egenkväll!

Therese

Hoppas du får en fin helg :)

JoJo

så himla skönt att det är fredag igen och att helgen är här! :D kram! <3

Dixi Wonderland

Va duktig du är som orkar jobba efter skolan :)

Cajsa Lindahl

Ja, verkligen. :)

jessy

Va mysigt, grattis till din farmor och Moa :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress