25 januari 2017

Wednesday!

Frågor och svar.

Dagens humör: Glad!
 
Dagens mående: Bra, känner mig äntligen nästan helt återställd från förkylningen! 
 
Dagens låt: Fear- Mi-No
 
Dagens vill ha: Nya jeans då ett av mina svarta par gick sönder, hehe...
 
Dagens klädsel: Mörkröda jeans, svart linne och svart kofta.
 
Dagens frisyr: Utsäppt i halv uppsättning typ, haha? 
 
Dagens längtan: Lördagen då det blir firande med utgång för fina Moa! 
 
Dagens planer: Skola till ungefär klockan 12.00 då vi får lite nior på besök och jag ska prata om mitt gymnasiearbete. Sedan är det några timmar inann dansen börjar vid klockan 16.00 och insåg precis att jag glömt mina dansskor hemma så ska åka hem och hämta dem, hoppas jag kan låna pappas bil från jobbet eller om någon kompis kan skjutsa annars blir det buss fram och tillbaka och det tar ju sin tid, haha.
 
Dagens beroende: Vet ej! 
 
Dagens diss: Att jag ju glömde mina skor hemma, haha. 
 
Dagens hiss: Dansen i eftermiddag och att jag får lön idag, wiho! 
 
Hoppas att ni får en underbar dag! ♥
 
 
Linda

Mysig lista!!

Terese

Så härligt du är glad och vad roligt med lön idag! Själv får jag lön den 27de.. Haha :)

sv: Tack så mycket!! Ja det hoppas jag också på! :)
Kramis

Hanna

Gud det gick jätte bra :D

Zyllah

Vilken underbar bild på dig!! <3

Carolina Thoor

Alltid kul att läsa om ens dags olika saker i en lista :D

Sv; jo, men absolut. Jag försöker ta lite frisk luft så ofta jag bara kan och imorgon hoppas jag att jag är helt frisk! :)

Therese

Härlig lista :D

Gabriella

Skönt att du är glad!! Fina du!!

jessy

Fin du är!

LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

så fin 😍

svar: Tack så enormt mycket för ditt stöd gällande min hund. Det är riktigt svårt nu och det betyder så mycket. ❤

My

Vad roligt :D

ajlimullersandvik.blogg.se

Lönen ja, bästa tillfället att få den :D :D

Alice Lindström

Rolig lista :)

Cajsa Lindahl

ja eller hur!? i want it all! hehe.. :P

Celine

Så kul det låder med lördag!

Emma

Fin!

Ida

Så gött med lön :D

Nu har du chansen att bli veckans blogg, kika in på bloggen för att läsa mer :)
Hoppas du får en fin fredag :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress