När jag och familjen var i Örebro i slutet av jullovet köpet jag en klänning som jag tänkte visa! Som ni ser är den randig med polokrage, och jag gillar att den är lite tjockare i tyget vilket passar perfekt nu under de lite kallare årstiderna! Det syns inte jättebra tycker jag, men den är i olika blå nyanser, nu tycker jag den ser mest grå ut.
 
Galgen var trasig på ena sidan och jag var lite lat för att ta fram en annan, haha, så därför ser den lite sne ut.
 
 
ajlimullersandvik.blogg.se

skiiiitsnygg, kan tänka mig att den är ännu snyggaare i verkligheten när det blå syns :D

Therese

Snygg :D

sandra

ser mysig ut!

JoJo

så snygg! den kommer verkligen passa dig! :D kram fina du!! <3

Gabriella

Såå snygg!!

linnea

Åh snygg!! Passar ju skitbra både till vardags och fest! Kolla gärna in min youtubekanal! Hade varit kul att följa varandras sociala medier! KRAM! ​https://www.youtube.com/channe...​

LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Den ser mysig ut! 😊

Sarah

Ibland e de riktigt svårt o få rätt färg på bild :/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress