Som ni ser har jag slängt upp en ny header på bloggen!
Det är inte jättemycket skillnad, har bara bytt lite bilder, men många bilder har ni ändå sett förut. Är helt okej nöjd, kände mest att jag behövde en förändring, haha, men ska verkligen ta tag i att fota lite proffsigare bilder att använda. Tycker det känns lite oseriöst just nu, haha, I don't know. Men det duger så länge i alla fall! ^^
 
Är hemma idag med då min förkylningen inte gett med sig. Mår lite bättre dock, så ska försöka ta mig iväg på middagen med Frida ikväll som vi bokade i början av veckan. Mysigt! ♥
 
Hoppas verkligen att jag mår hundra gånger bättre imorgon då det står jobb på schemat samt se Stina uppträda på Livekarusellen! Ber för att jag ska vara frisk imorgon...
 
 
 
Dixi Wonderland

Krya på dig :)

Zyllah

Väldigt snygg header, funderar också på att kanske göra en ny. <3

Therese

Jätte fin är din nya header :D

Gabriella

Såå fin!!

Amanda CL

jag tyckte något var annorlunda! :) Tycker det är snyggt! ska också försöka förnya snart, måste hitta någon rolig bild jag kan ha! :)
hoppas förkylningen ger mig snart <3

kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress