Hejdå 2016 och hej 2017 säger vi! TJOHO!
Min nyårsafton var väldigt lyckad och mysig och det blev ett väldigt bra avslut på året! Lika bra början fick jag även på det nya året då jag mötte upp saknade Stina i stan på en fika för att sen ta en promenad i vår vackra stad.  När jag kom hem rev jag av ett bra danspass! Med andra ord en bra start på 2017 som sagt. ^^
 
Ja, det ska bli spännande att se vad detta år har att erbjuda med nya chanser och möjligheter! ♥ Några stora saker vet jag ju kommer att hända då det största är studenten såklart, men det ska bli väldigt kul att se vilka överraskningar året kommer med. ^^
 
Imorgon ska jag i alla fall jobba från klockan 12-22 (inte nödvändigtsvis till 22, beror på när allt är klart) då det är inventering!
 
Hur var ert slut på 2016 och början på 2017? Hade ni en bra nyårsafton? ♥
 
Flisan

sv: tack detsamma :D

härliga bilder :D

Boel

Låter som en mysig dag :D

A M

Härliga bilder och mysigt med en fika!
sv: tack! :D

Zyllah

Låter magiskt. Jag funderar på att kanske börja dansa nu under 2017. <3

Jessica Högberg

god fortsättning!!

ajlimullersandvik.blogg.se

jag gillade att 2016 tog slut. Det var inget höjdarår. Men nu börjar det nya riktiga livet, heja oss!

Tilda Barkselius

Låter som du fick en jättebra nyår, hoppas du får ett bra år också :)

Angelica

Mysigt det ser ut!

MartinaOlsson

Hej!
Jag vill bara tipsa dig om att du just nu kan vara med och tävla om Pauline Wågströms självbiografiska bok "Om ett MISSFOSTER: att leva med selektiv mutism, autism och social fobi" i min blogg! En superviktigt bok enligt mig då den hjälper till att lyfta och normalisera psykisk ohälsa :) Klicka på länken nedan för att vara med och tävla!
https://martinaolsson.myshowroom.se/64577/tavling-vinn-pauline-wagstroms-sjalvbiografiska-bok/
Och ett gott nytt år på dig också, såklart! :)

Dixi Wonderland

Hoppas att det går bra på jobbet :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress