28 januari 2017

På bättringsvägen!

Hästar

Någon gång innan jul skrev jag om hur min älskling Gypsy gått och blivit halt. 
Det skar i hjärtat på mig när min ridlärare berättade det för mig och varje gång jag varit i stallet för min ridlektion har jag sett till att gosa med henne lite extra. Hon ser så ledsen och bekymrad ut där hon står i sin box. Älsklingen. ♥
 
I torsdags på mitt dressyrpass på Micla (inlägg kommer!) frågade jag hur det var med Gypsy varpå min ridlärare svarade att hon är på bättringsvägen och ska åka på återbesök hos veterinären om två veckor. Det kändes skönt att höra! Så förhoppningsvis får hon snart sättas igång igen då hon just nu bara får skrittas lite lugnt.
 
Älskar henne så, hon MÅSTE bli frisk. ♥
 
ajlimullersandvik.blogg.se

ååh, vad sorgligt det måste kännas att inte kunna berätta och förklara!

Netti Starby

Vad skönt att hon är på bättringsvägen! Kramis

Amanda

Oj vad länge hon vart halt :o hoppas hon snart blir bra! :(

Zyllah

Det är så sorgligt när djuren har ont eller får problem, för det är så svårt att tala om för dem och förklara. <3

Flisan

sv: haha javisst e han :P

vilken sötis :)

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Hoppas att hon blir bra! :)

Gabriella

Åh så skönt att det börjar bli bättre!!

Amanda

Så skönt att höra att hon är på bättringsvägen nu! Håller tummarna för att hon blir bra snart! Kram

Tilda Barkselius

Åh nej stackare, hoppas hon fort blir bättre!

adam

trevlig söndag!

Linda

Skönt att det är på bättringsvägen :)

Dixi Wonderland

Naww stackars liten <3 Skönt att det blir bättre :)

Boel

Håller tummarna för att hon blir frisk snart!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress