24 januari 2017

Kort, men lyckad, dag!

Foton

Halloj!
Sjukt skön dag idag då jag bara hade ett halvtimmes långt seminarie innan jag slutade för dagen! Så redan klockan tio var jag hemma igen, haha! 
 
Då magen hungrade redan då gjorde jag mig en banan-och blåbärssmoothie som smakade riktigt bra, och till lunch lagade jag till mig lite spenatpasta med pesto, kyckling, stekt bröd och grönsaker! Sååå himla gott var det! Tummen upp för vädret idag också, helt underbart!
 
Sedan ett bra tränings-och danspass då jag äntligen återhämtat mig efter förkylningen och sedan lite plugg och kaffe på det! Kvällen ska spenderas med familjen och farmor då farmor fyller år så hon kommer hit på en liten kvällsfika. Stort grattis älskade farmor! ♥
 
Morgondagen blir också ganska så kort, slutar runt klockan tolv, men det ska vara prova på-dag för niorna så lite ändringar i schemat blir det! Jag ska bl.a berätta för dem om mitt gymnasiearbete. Sedan vid klockan 16.00 är det äntligen dans med mina medlemmar igen! ♥
 
Hur har ni haft det idag? ♥
 
Bjuder på lite olika snaps från dagen! Om någon är intresserad av att ha mig som Snapchat-kompis är ni varmt välkomna att lägga till mig, lallizz98. Och nej, haha, alla dessa bilder är inte från min My Story, så mycket spammar jag inte. ;)
 
Sarah

Så skönt me en så kort skoldag :) Så skulle alla dar va (A)

Carolina Thoor

Låter som en underbar smoothie! Gott :D
Och härligt då man är klar med alla måsten så där tidigt. Då man också vet att man har hela dagen framför sig :D

jessy

Skönt det blev en sådan kort dag ;) haha!

sandra

gott där :)

Gabriella

Åh så gott med smoothie!!

Zyllah

Vilken otroligt härlig mat!!! <3

JoJo

haha vad skönt med en sån kort dag! :D jag hade inte ens gått upp idag när du började :P kram! <3

Amanda

Så gott det där såg ut, kan man få receptet på smoothien?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress