31 januari 2017

Förvirrat pass.

Hästar

Hade ett dressyrpass i torsdags som vanligt på Micla och ska jag sammanfatta det med ett ord väljer jag förvirrat, haha.
 
Vi gjorde det ena efter det andra med bakdelsvändningar, felställda slutor, volter och allt vad det nu var. Det var inte bara jag utan även ponnyn min som var förvirrad, haha, vilket kanske inte är så konstigt när man snurrar varv på varv och separerar kroppsdelar. 
 
Vi redde ändå ut det rätt bra och vissa steg i bakdelsvändningarna blev riktigt lyckade. Formen var periodsvis bra och hon var rätt mjuk, så är egentligen nöjd med passet, men kände att det var lite tråkigt då jag var så förvirrad, haha. Men ändå ett helt okej pass!
 
Jessica Högberg

Så söt!

Flisan

sv: haha jamen verkligen :D

Dixi Wonderland

Så söt :D

jessy

Vilken sötnos!

Gabriella

Skönt att det redde ut sig!!

Boel

Härligt att ni redde ut det hihi :D

Zyllah

Man kan ju inte vara on point varje gång tyvärr, bara tagga inför nästa försök!! <3

Tilda Barkselius

Knepigt att det var så förvirrat, blir säkert bättre nästa gång :)

Amanda

Skönt att det ändå vart okej trots lite förvirring! :)

J

Så fin!!

ajlimullersandvik.blogg.se

Ni verkar klicka och jobba på riktigt riktigt bra :)

Linda

Spännande:-)

Therese

Vad skönt att det gick bra ändå:D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress