Dagens humör: Glad!
 
Dagens mående: Bra!
 
Dagens låt: Dance Like We're Making Love- Ciara
 
Dagens vill ha: En ny mascara då min börjar ta slut.
 
Dagens klädsel: Jag ska ju jobba idag, men eftersom det är inventering får jag vara civilklädd och har då svarta träningstights och grå hoodie (den från mellandagsrean).
 
Dagens frisyr: Utsläppt just nu, men lär väl sättas upp när jag kommer till jobbet. 
 
Dagens längtan: Imorgon! Då kommer Freja hit och sover över så vi ska göra lite kul!
 
Dagens planer: Jobb mellan 12-22.
 
Dagens beroende: Vet inte riktigt, kaffe kanske, haha?
 
Dagens diss: Att det är lite kallt ute. 
 
Dagens hiss: Att vädret ändå är slående vackert med sol och frost.
 
Önskar er en strålande måndag och första vecka på det nya året! ♥
Vad ska ni hitta på idag?
Anonym

Idag ska jag inte göra mycket. Jag tänkte åka och köpa nya vinterdäck, men jag vet inte om jag orkar. Vi får se :D

Anonym

Håller med dissen, ruggigt kallt!
sv: Åh ja, dem har otroligt många goda smaker att välja på! Vilken är din favorit? :D

Alice

Åh, Kaffe<333

Anonym

sv: ja, älskar mango! och tack :D

Gillar såna listor.

Svar: Hej! Har sett din kommentar, men du har glömt namn och bloggadress så vet tyvärr inte vem du är! Lämna gärna en ny kommentar med ditt namn så kollar jag in direkt! :)
Alice None

Beatrice

Vilken rolig lista! Hoppas det går bra på jobbet. Kram.

sandra

kul att läsa :)

Therese

Härlig lista :D

Gabriella

Roligt att du är glad!!

KajsaStina

Hej fina du, ha en fortsatt bra dag! :)

JoJo

härlig lista! :) kram finis!! :* <3

Ida

Hoppas du får en kanondag :)

Zyllah

Vilken lång arbetsdag från 12 till 22, men det är väl inventeringen som gör det. Skönt att kunna gå i slappa kläder i alla fall. <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress