Söndag idag och det har varit en bra en so far!
Började dagen med att åka och kolla tapeter då jag skulle vilja göra om lite i mitt rum. Var igår och researchade lite med syster och idag en sväng med mamma. Har nog hittat en jag vill ha, men ska kolla lite till för säkerhetsskull! ^^ 
 
Sen blev det bio med familjen då vi såg den animerade filmen Sing! Jag är ju svag för både animerat och musikalliknande filmer, haha, så jag var nöjd! Har ni sett den? Vad tyckte ni? Känner också att det var oftantligt längesedan jag uppdaterade min "Tips och recensioner"-kategori, är en recension på denna film intressant? Let me know!
 
Nu ska jag se till att träna och koreografera och sen får vi se vad resten av kvällen har att erbjuda! Hoppas att ni får en fortsatt bra söndag! ♥
 
 Vi tog en liten kombinerad lunchfika innan filmen, mums! 
Carro

Åh så mysigt med bio :)

T e r e s e F l i n t h

Åh vad kul med bio!!

sv: Ja ellerhur! Så smart!
Kramis

T e r e s e F l i n t h

Åh vad kul med bio!!

sv: Ja ellerhur! Så smart!
Kramis

Netti Starby

Vad kul och jag vill också se den filmen :-D Kramis

ajlimullersandvik.blogg.se

är helt säker på att jag kommer älska Sing - älskar verkligen musikaler, barnfilmer och animerat :D

Carolina Thoor

Åh den filmen låter som en riktigt bra film! Den skulle jag så gärna vilja se faktiskt :D
Om du tycker om musikalfilmer, så rekommenderar jag La la land som också går på bio just nu! :)

Sv; ja, helt underbart! Äsch då, det kommer gå fort ska du se ;)

Haha, ja, men hade det varit jag som satt i bilen hade jag också satt gasen i botten och åkt iväg ;)

Gabriella

Mysigt med bio!!

Jessica Högberg

Låter mysigt!!

Amanda

Åh vad mysigt med bio! :)

Linda

Gud så mysigt!

Hanna

Mumsigt :D

LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Den bion vill jag se! 😄

sandra

mysigt!

jessy

Va mysigt :D

Felicia

ååå mys

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress