När jag var på bio häromdagen blev det ju även en liten tripp på stan!
Jag fyndade faktiskt nästan allt både på rea/erbjudanden och presentkort! Det enda jag inte köpte på presentkort var chokern, men den var på rea och kostade bara 40 kronor så himla värt! 
 
Jag fick alltså med mig en choker hem för ha velat prova på den trenden länge nu. För några år sen tappade jag även bort min bandana och har inte tagit tag i att köpa en ny så nu hade de erbjudande så köpte två! Fick även med mig en mjuk bh hem från BikBok som jag faktiskt önskade mig i julklapp som jag inte fick, men nu när den var på rea passade jag på. ^^
 
 
 
Days by Johanna

Härligt med shopping på rea :)

Moa

Snyggt!

Jessica Högberg

Härliga fynd!

Bella

Så snygg choker!

Lina

Wow nice!!

MALIN

Vilka fina saker :) Kram

Shahrzad Garoosi

så snyggt halsband

Moa Kandelin

Vilka kap :)

jessy

Så snygga saker :D

TereseFlinth

Vad härligt med lite nya grejer, är också sugen på att shoppa nu!

sv: Tack finaste du!
Kramis

Carro

Härliga fynd! :)

Netti Starby

Vad kul med fynd och jättefina! <3 Kramis

Flisan

sv: jag med :D

kul med nytt :D

NICOLE

Kul med nytt :D

freja lindsjö

så snyggt :)

Angelica

BHn ser sååå skön ut!

JoJo

åh så mycket fint! :D är ju aldrig fel med shopping. kram <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress