Yes, som ni läste i rubriken åker jag i eftermiddag iväg på NärCon och blir borta till söndag!
Ska jag vara ärlig är jag inte hundra procent säker på vad jag ger mig in på, haha! 
Jag har aldrig varit förut, men eftersom jag är intresserad av K-pop tyckte mina vänner det var dags, haha. Kort sagt är NärCon ett event med fokus på anime, cosplay, spel och K-pop. Som ni vet är jag ju mest intresserad av det sistnämnda och har knappt någon erfarenhet alls av varken anime, cosplay eller spel. Har sett kanske en anime-serie och den avslutade jag inte ens av oklar anledning, haha. 
 
Men jag är väldigt taggad på allt! Ska bli roligt att prova något nytt och gå en hel del utanför min comfort-zone intressemässigt. Ska bli roligt att träffa andra med samma intresse, K-popen då, och är väldigt taggad på att se alla olika cosplays. Med cosplay menas att man klär ut sig till en karaktär, artist eller liknande. Blir inget cosplayande för mig som ni kanske förstått, haha. ;)
 
Är lite osäker på hur jag kommer att passa in med tanke på att jag inte har så mycket erfarenhet eller intresse av så mycket av det, men är som sagt ändå väldigt taggad då jag tror det kommer bli en rolig upplevelse oavsett vad! ^^ Det blir vad man gör det till! 
 
Vad gäller bloggen har jag fixat tidsinställda inlägg som kommer att komma upp varje dag. Får jag tid och tillfälle slänger jag in ett mobilinlägg, men kommer förmodligen inte att svara på kommentarer under dessa dagar då jag inte tar med mig datorn och det blir rätt krångligt på mobilen, samt att jag förmdoligen inte har så mycket tid. Hoppas att ni har överseende med detta! 
 
Imorgon har jag i alla fall ett extra roligt inlägg där jag delar med mig av en grej jag ska göra som även ni kanske tycker är lite roligt och som ni mer än gärna får glädjas med mig över! HIHIH...
 
Skriver självklart om allting väl hemma igen, men om det blir redan på söndagen eller veckan efter återstår att se!
Ha det så bra finisar! ♥
 
 
 
Bildkällor: Pinterest.com, Närcon-loggan lånades härifrån, collaget gjort av mig.
Netti Starby

Men vad roligt och du får ha det så himla kul! :-D Kramis

MartinaOlsson

sv; tack så mycket! :)

Moa

Vad spännande :)

Cajsa Lindahl

hihi ja verkligen! :D

Nelly

Åh, så roligt det låter :D Hoppas att du får det riktigt trevligt! ^^

Flisan

sv: så äre ofta! haha :P

va kul :)

Gabriella

Så roligt!!

TereseFlinth

Men oj vad spännande!! Hoppas du har det kul!

sv: Men tack fina!! Hoppas jag med, vi får se hur bra den är!!
Kramis

Carolina Thoor

Spännande! Jag hoppas verkligen att du kommer att ha det trevligt :)

Sv; ja, det är så segt att få snö nu då man är så sugen på våren. Det är ju så mycket vårkänslor så inte vill man väl ha snö nu?! ^^,

Ja, Parnevik är ett jätte roligt program :D ser du på ung och bortskämd också?

J

Roligt!!

Linda

Åh så spännande!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress